خبرهای داغ:
امام جمعه فردوس گفت: باید به جوانان اهمیت داد و برای حضور پرشور جوانان در مساجد تلاش کرد .
کد خبر: ۸۸۳۳۵۰۷
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجه الاسلام بابایی در کارگاه آموزشی مسجد طراز انقلاب با موضوع جذب در فردوس گفت: هر اقدامی در مسجد باید بر محوریت امام جماعت مسجد باشد و در اداره مساجد امام جماعت محوریت است.

وی با اشاره به اینکه مساجد پایگاه انقلاب بوده است افزود : باید به جوانان اهمیت داد و برای حضور پرشور جوانان در مساجد تلاش کرد .
 
امام جمعه فردوس افزود : جوانان مسئولیت پذیر هستند و باید با بکار گیری جوانان در امور مساجد و احترام و شخصیت دادن به جوانان موجبات جذب حداکثری جوانان را در مسجد فراهم ساخت .
 
وی افزود : هدف تمام نقشه ی دشمنان جوانان است و تمام تلاش خود را برای جذب جوانان بکار می گیرد لذا باید با با تلاش در امر  تشویق و ترغیب جوانان به مساجد آنها را از هدف دشمن مصون داریم. 
 
اخلاص در انجام کار باعث به نتیجه رسیدن کارها می شود 
 
حجه الاسلام حسن محمودی  گفت : اگر یک نوجوان به واسطه شما جذب مسجد شود برای دنیا و آخرتتان کفایت می کند.
 
وی با اشاره به اینکه کار باید برای رضای خدا باشد و اخلاص در کار باعث به نتیجه رسیدن کار می شود افزود : مهم حضور پور شور جوانان در مساجد است  تا  در راستای دفاع از انقلاب و اسلام باشند . 
 
محمودی گفت: جذاب بودن امام جماعت ، لبخندزدن و بشاش بودن با جوانان ،پیش دستی در سلام کردن به جوانان و کودکان ، میدان دادن و واگذاری امور به جوانان ، بفکر جوانان بودن ، جذاب بودن برنامه های مختلف مساجد برای جوانان و جذاب بودن فضای مسجد از جمله مواردی است که متولیان مساجد برای جذب حداکثری جوانان باید رعایت نمایند.

این مراسم با موضوع «جذب» در محل مسجد ملایوسف شهرستان و با همکاری کانون فرهنگی هنری حضرت یوسف(ع) اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ،تبلیغات اسلامی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس با حضور مدیران کانونهای فرهنگی هنری و هیئات امناء ، ائمه جماعات وخادمین مساجد شهرستان برگزار شد. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها