مرحله نهایی رقابت های ورزش کلاسیک روستائی بانوان خراسان رضوی از صبح امروز به میزبانی شهر تربت حیدریه در سالن شهید جلیلی آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۳۳۴۸۰
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، رئیس هیات ورزش روستایی شهرستان تربت حیدریه در آئین افتتاح این رقابت ها اظهار داشت: مرحله نهایی رقابت ها با حضور ۱۵۰ نفر از ۱۷ شهرستان آغاز و تا امشب ادامه دارد.
 
علی حسین زاده بیان داشت: ورزش کاران در رشته های والیبال، تنیس روی میز، کبدی، شطرنج و نیز دو و میدانی در سه ماده استقامت، پرتاب وزنه و پرش طول با هم رقابت می کنند. وی گفت: کلات، گناباد، قوچان، مشهد، جغتای، جوین، تایباد، طرقبه، خوشاب، مه ولات، کاشمر، درگز، تربت جام، بجستان، باخرز، بردسکن و تربت حیدریه شهرستانهای شرکت کننده هستند.
 
حسین زاده با بیان اینکه مسابقات در چهار مرحله برگزار شده، افزود: مرحله نخست مهرماه امسال و در بین روستاهای استان برگزار شد که نفرات منتخب در قالب رقابت بخشداری ها آذر ماه امسال با هم رقابت کردند.
 
وی اظهار کرد: مرحله سوم به صورت منطقه ای برگزار شد که هر شهرستان میزبان پنج شهرستان همجوار خود بود و در نهایت منتخبان آن مرحله، امروز با هم رقابت می کنند و منتخبان این دوره نیز به صورت انتخابی در رقابت های کشوری شرکت خواهند کرد که زمان آن متعاقبا اعلام می شود.
 
نایب رئیس بانوان هیات ورزش های روستایی خراسان رضوی نیز در پاسخ به این سئوال که چرا بانوان فاقد گرم کن و لباس ورزشی متناسب با رشته خود هستند، گفت: متاسفانه به دلیل شرایط نامساعد مالی هیج کدام از شرکت کنندگان گرم کن ندارند.
 
سمیه رضایی افزود: برخی تیم ها نیز که دارای لباس ورزشی متناسب با رشته ورزشی هستند، این لباس ها امانتی از دیگر تیم ها است و به محض پایان مسابقات باید این البسه به صاحبان شان عودت داده شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها