مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حر مشهد در رزمایش بسیج زاوه:

اگر فتنه نفوذ در مسئولین اثر بگذارد ناخودآگاه اقدامات ناشایستی ضد نظام مرتکب می شوند

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حر مشهد گفت: اگر فتنه نفوذ در مسئولین ما اثر بگذارد ناخودآگاه باعث این خواهد شد که ضد نظام و اسلام و انقلاب اقدامات ناشایستی مرتکب شوند.
کد خبر: ۸۸۳۳۴۷۶
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، رزمایش گردان های واکنش سریع الی بیت المقدس سپاه ناحیه زاوه در منطقه عمومی فرهنگی رزمی این ناحیه برگزار شد.

در این مراسم که باحضور حدود 400 نفر از بسیجیان سازمان یافته این گردان ها در حوزه مقاومت بسیج حربن ریاحی برگزار شد حجت الاسلام نوروزی که به عنوان سخنران در برنامه حاضر بود ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین متولی این برنامه، اظهار داشت: دشمنان ما از آمریکا و اسرائیل کودک کش گرفته تا اعراب نفهم حوزه خلیج فارس و در راس آن ها آل سعود خبیث، تلاش دارند تا با نفوذ در بین مسئولین کشوری جمهوری اسلامی ایران، استقلال و آزادی را از بین ببرند.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام عظمای ولایت در خصوص حفظ بصیرت افزود: مهمترین خصیصه اصحاب خاصه پیامبر اکرم (ص) و همچنین امیرالمومنین امام علی (ع) این بود که همگی بصیرت داشته و لحظه ای از روحیه جهاد و شهادت طلبی خود دست بردار نبودند و دیدید که چگونه رستگار هم شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حرمشهد مقدس در ادامه اظهار داشت: اگر فتنه نفوذ در مسئولین ما اثر بگذارد ناخودآگاه باعث این خواهد شد که ضد نظام و اسلام و انقلاب اقدامات ناشایستی مرتکب شوند و در نتیجه مردم به نظام و رهبری و ولی فقیه شان بدبین شده و ظن بد پیدا کنند.

حجت الاسلام نوروزی در ادامه با اشاره به از بین نرفتن تحریم های ظالمانه دشمنان و در راس آنها آمریکای خبیث، افزود: اگر قرار بود ما سالها تلاش و کوشش در تاسیسات هسته ای خودمان در اراک را بتون بریزیم و به همه تعهداتمان عمل کنیم ولی همچنان تحریم ها پابرجا بماند و از بین نرود که همان 6 سال پیش این اقدامات را می کردیم.

وی در ادامه با اشاره به حقوق های نجومی و برخی تخلفات مسئولین عالی رتبه کشور، بیان نمود: برخی مسئولین از اعتماد مردم سوء استفاده کردند تا به مسئولیت برسند ولی در عمل به آنان خیانت کردند.

حجت الاسلام نوروزی در پایان گفت: به فضل و مدد الهی، بسیج و سپاه همیشه بصیر و قدرتمند از بالاترین مراتب گرفته تا پایین ترین رده همگی این قدرت را همراه می کنیم با تقویت روحیه جهاد و شهادت طلبی، تا اسلام و انقلاب و نظام مقدس مان را حفظ و حراست نماییم.

در پایان نیز بسیجیان سپاه ناحیه زاوه با اجرای تاکتیک نظامی تاخیری و اجرای تیراندازی و انفجارات، توانمندی های نظامی خود را به رخ دشمنان کشیدند.

 

 

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار