امام جمعه شهرستان نور گفت: گفته بودند کاری می‌کنیم که مردم سراغ یارانه نروند، رفاه ایجاد می‌کنم، کجا این حرف‌ها عمل شد؟ دولت نباید لطیفه بگوید، به رغم انجام کار بسیار اما باز هم دولت هیچ کار نکرد و نباید بگوید از مردم شرمنده نیستیم، رئیس دولت خادم مردم است و از کارهای نکرده باید عذر خواهی کند.
کد خبر: ۸۸۳۳۴۴۱
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدمهدی امیری‌ارجمند در خطبه‌های نماز جمعه امروز در مصلی الغدیر در جمع نمازگزاران اظهار کرد: جوانی سرمایه ماست و اگر درست از آن استفاده نکنیم زیان کردیم؛ وظیفه داریم جلوی ضرر را بگیریم وگرنه خاسرترین افراد هستیم.

وی به تأسیس کمیته امداد اشاره کرد و افزود: این روز، روز احسان و نیکوکاری نام‌گذاری شده و هدف این نهاد و سیاست دولت بر توانمندسازی خانواده‌هاست تا با درآمد مناسب خودکفا و از کمک ناچیز کمیته رها شوند، بنابراین هر کس توانایی مالی دارد در این امر پیشقدم شود و حمایت کند.

امام جمعه نور هفته درخت‌کاری و منابع طبیعی را هم تبریک گفت و بیان کرد: اگر منابع طبیعی و درخت نبود زندگی برای انسان سخت بود و شاید امکان نداشت و حوادث مترقبه و غیرمترقبه فراوان ایجاد می‌شد، ما باید از حافظان و حارسان جنگل قدردانی کنیم و خود نیز حافظ منابع طبیعی باشیم.

سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از دیگر مناسبت‌های مورد اشاره امام جمعه نور در خطبه‌های امروز بود که تأکید کرد: این کانون‌ها باید بتواند خدمات‌دهی فرهنگی داشته و خانواده‌ها را توانمند کنند تا در مقابل تهاجم فرهنگی بایستند.

امیری‌ارجمند در بخش دیگری از خطبه‌ها جنگ اقتصادی را نقشه راه دشمنان دانست و تصریح کرد: از ابتدای انقلاب، دشمن که توان دیدن کشورهای مستقل را نداشت و ندارد و خود را کدخدا  و دیگران را رعیت می‌داند با نقشه‌های فراوان از جمله بحث اقتصادی و تحریم به مقابله با نظام آمد تا با ناامنی اقتصادی مردم را به زحمت بیاندازد و از نظام دور کند.

وی خاطرنشان کرد: طرح اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است که خواست با تحریم و ایجاد زحمت برای مردم آنان را در مقابل دولت و نظام قرار دهد، بنابراین جنگ اقتصادی از سوی هر کس، چه دشمن چه افراد داخلی سر بزند محکوم است و باید در مقابل آنان ایستاد.

امام جمعه نور اظهار کرد: اینجا ایران اسلامی است، شوروی سابق و اروپا نیست و مردم با صبر و تحمل جواب دشمنان را می‌دهند اما تحمل گل‌به‌خودی را ندارند و آنان که آب به آسیاب دشمن می‌ریزند را تحمل نمی‌کنند.

امیری‌ارجمند به موضوع دوتابعیتی‌ها نیز اشاره کرد و افزود: در آمارها تناقض وجود دارد، با توجه به اهمیت موضوع باید به دقت رسیدگی شود تا از حضور این افراد در دولت و پست‌های حساس جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: آلودگی خوزستان هم از چشم دشمنان دور نیست و می‌خواهند از آن بهره سیاسی ببرند ولی ما نباید از ولایت فاصله بگیریم و باید از نسبت دادن ناروا دوری کنیم که امری ناشایست است، مردم ناامید می‌شوند اما ما باید مردم را امیدوار کنیم.

امام جمعه نور به نقل از رئیس جمهور گفت: می‌گویند ما به قول خود عمل کردیم و شرمنده مردم نیستیم! گفته بودند کاری می‌کنیم که مردم سراغ یارانه نروند، رفاه ایجاد می‌کنم، کجا این حرف‌ها عمل شد؟ دولت نباید لطیفه بگوید، به رغم انجام کار بسیار اما باز هم دولت هیچ کار نکرد و نباید بگوید از مردم شرمنده نیستیم، رئیس دولت خادم مردم است و از کارهای نکرده باید عذر خواهی کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها