امام جمعه خلیل‌آباد گفت: ورود شهدای گمنام به کشورمان زنگ هوشیاری برای مسئولین در تبعیت از ولایت فقیه و دفاع از ارزش های اسلامی و انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۳۳۳۸۱
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی ناهیدی، در مراسم تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام در شهرستان اظهار داشت: ۸ سال دفاع مقدس سند گرانبهایی از فداکاری‌ها و ازخود گذشتگی شهدا است.

وی بابیان اینکه شهدای زیادی به معراج رفتند، خاطرنشان کرد: شهدا، رزمندگان و جانبازان بهترین سال های عمر خود را گذاشتند تا اسلام و انقلاب زنده بماند.

ناهیدی در ادامه تصریح کرد: همزمان با سالروز دخت نبی مکرم اسلام(ص)؛ حضرت فاطمه‌ زهرا (س) شهر خلیل‌آباد شاهد لاله های سرخی است که بعد از سال ها دوری در گمنامی به اینجا رسیدند.

وی همچنین اذعان کرد: این شهدا ما را به تبعیت از ولایت فرا می‌خوانند و ما را سوگند می دهند که راهشان را ادامه دهیم و از ارزش‌های اسلامی تا پای جان پایداری کنیم.

امام جمعه خلیل‌آباد گفت: اینان شهید باشهرت گمنام و از فرزندان روح الله هستند که با چند تکه استخوان آمدند تا زنگ هوشیاری را برای ما به صدا دربیاورند و بگویند ما از همه چیز خود گذشتیم تا اسلام و انقلاب پایدار بماند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم مومن و ولایتمدار خلیل‌آباد با حضور خود در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام ثابت کردند که از امروز برای این شهدا پدر، مادر، خواهر و برادر هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها