کد خبر: ۸۸۳۳۳۲۱
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۹

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از فعالیت هفت ایستگاه گیلان مطهر در نوروز امسال در سطح شهر رشت خبر داد و گفت: طرح جهادی گیلان مطهر یكی از طرح های موفق فرهنگی و اجتماعی در برخورد با ناهنجاری ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سرهنگ رحیم شعبانی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت در جلسه هم اندیشی و اجرای طرح جهادی فرهنگی اجتماعی گیلان مطهر گفت: دشمن در جنگ سخت حریف ملت ایران اسلامی نشد و اكنون در جنگ فرهنگی با تمام امكانات به دنبال تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی است .

وی با اشاره به فعالیت 240 كانال تلویزیونی آنلاین خارجی كه فقط با اهداف خدشه دار كردن فرهنگ اصیل ایرانی طراحی شده است، افزود: یكی از راه های غلبه بر تهاجم فرهنگی دشمن همگانی كردن فریضه الهی امر به معرف و نهی از منكر است.

وی یكی از اهداف اصلی طرح گیلان مطهر را اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منكر بیان كرد و گفت: در طرح گیلان مطهر فضای پارك ها و تفرجگاه های استان گیلان خانوادگی، امن و آرام تر خواهد شد.

سرهنگ شعبانی با تاكید براینكه فضای مجازی موجب بسیاری از معضلات اجتماعی و خانوادگی در جامعه شده است، متذكرشد: دشمن خط مقدم جنگ نرم را به خاكریز فضای مجازی كشانده است .

این مقام انتظامی از فعالیت هفت ایستگاه گیلان مطهر در نوروز امسال در سطح شهر رشت خبر داد و خاطرنشان كرد: طرح جهادی گیلان مطهر یكی از طرح های موفق فرهنگی و اجتماعی در برخورد با ناهنجاری ها است.

ارسال نظرات