رییس مؤسسه روایت سیره شهدا گفت: مسلمانان با گوش به فرمان رهبر بودن واکنار گذاشتن اختلاف نظرها و سلیقه ها می توانند خدا را یاری کنند
کد خبر: ۸۸۳۳۳۰۱
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷
به گزارش  خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان، حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری، رییس مؤسسه روایت سیره شهدا امروز در پنجمین یادواره شهدای تیپ مخصوص 110 سلمان فارسی که در مسجد جامع زاهدان برگزار شد، گفت: تمام مشکلات جامعه ما ناشی از عدم وجود برکت در زندگی ها است.

وی افزود: شهدا بهترین راه را برای خودشان انتخاب کردند و به همین خاطر، خداوند آنان را برای خود انتخاب کرد و به واسطه آنان به ما امنیت و برکت می‌دهد و ما را هدایت می کند.

حجت الاسلام ماندگاری با بیان اینکه شهدا نزد خدا محبوب هستند، عنوان کرد: شهدا در آخرت به ما فضیلت می‌دهند و در قیامت در کنار امام ما را شفاعت می‌کنند؛ آنان جان خود را دادند و بهشت را خریدند.

وی با اشاره به سه مصداق یاری دین خدا تصریح کرد: امروز دشمن در پی زدن ریشه اسلام است اما سربازان نظام از اسلام در برابر دشمن حمایت می‌کنند؛ ما باید دین اسلام، ارزش‌های دین اسلام و ولی خدا را یاری کنیم.

رییس مؤسسه روایت سیره شهدا اظهار داشت: ما می‌توانیم به وسیله زبان و با شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» خدا را یاری کنیم؛ همچنین می‌توان با دارایی خود که عمل، مال و آبرو است از اسلام دفاع کرد؛ افزون بر اینها شهدا و رزمندگان در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب جان خود را دادند.

وی شروط لازم برای یاری خداوند را برشمرد و گفت: داشتن امام وگوش به فرمان او بودن و متحد بودن مسلمانان باکنار گذاشتن اختلاف نظرها و سلیقه ها می توان خدا را یاری کرد؛ دردفاع مقدس و پیروزی انقلاب با اتحاد هم در برابر دشمنان پیروز شدیم.

وی ادامه داد: شهدا پای رسالت ویاری دین ایستادند و پاداش خود را هم دریافت کردند؛ ما باید مثل شهدا و حضرت زهرا توفیق یاری دین را داشته باشیم.
ارسال نظرات