رییس مؤسسه روایت سیره شهدا:

خط سرخ شهادت، خط امام و رهبری است

حجت الاسلام ماندگاری با تأکید بر اینکه خط سرخ شهادت خط امام و رهبری است، گفت: انجام به موقع واجبات، ترک محرمات و خدمت به مردم با تشخیص امر ولی معیارهای رهروی شهدا است
کد خبر: ۸۸۳۳۲۹۱
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان ، حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری، رییس مؤسسه روایت سیره شهداء امشب در مراسم وداع با شهدای گلگون کفن دفاع مقدس که با حضور خانواده معظم شهداء،بسیجیان ومسئولین استانی وآحاد مردم  در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، از شهدا به عنوان سرمایه های انقلاب نام برد و گفت: جلسه وداع با شهدا که نام‌آوران دفاع مقدس هستند، چند خاصیت دارد.
وی ادامه داد: این جلسه، جلسه حسرت است؛ چرا که شهدا برگزیدگان خدا و جزو یاران امام در جنگ‌های بدر، احد، جمل، صفین و کوچه‌های بنی هاشم هستند.
حجت الاسلام ماندگاری با وصف مقام شهدا بیان کرد: شهدا مقامی ماندگار دارند و مجلس و محفلی که به نام شهدا باشد مجلس اتمام حجت است.
وی با تأکید بر اینکه خط سرخ شهادت خط امام و رهبری است و شهدا این خط را پیموده‌اند، افزود: شهدا در جاده امروز حرکت کرده‌اند و اگر ما در جاده پیامبر حرکت کنیم قطعا به آنها ملحق خواهیم شد؛ هر کس در جاده اطاعت از رسول حرکت کند موفق می‌شود.
رییس مؤسسه روایت سیره شهدا تصریح کرد: انجام به موقع واجبات، ترک محرمات و خدمت به مردم با تشخیص امر ولی معیارهای رهروی شهدا است.
وی بیان داشت: واجبات را ولی هر زمانی معین می‌کند؛ امروز ولی امر ما می‌فرمایند در کنار تمام واجبات حفظ وحدت نیز واجب است؛ ایشان امسال را نیز سال اقتصاد مقاومتی نامیدند که حرکت در این مسیر نیز برای ما واجب است.
حجت الاسلام ماندگاری در پایان خاطرنشان کرد: حضرت آیت الله خامنه ای سه امر تحصیل، تهذیب و نشاط و شادابی را برای قشر دانشجو امری مهم و واجب عنوان کردن
ارسال نظرات