مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رضوانشهر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رضوانشهر اظهار نمود: حضرت فاطمه زهرا ( س) بخاطر دفاع از ولایت و امامت که میراث ماندگار بعد از نبوت می باشد به شهادت رسید.
کد خبر: ۸۸۳۳۲۸۲
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از رضوانشهر، حجه الاسلام والمسلمین بخشش مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رضوانشهر  ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه کبری (س) در جوار  مزار شهدای گمنام شهرستان و در پایان مراسم عزاداری بمناسبت این روز اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا ( س) و شهدای گمنام دارای ویژگی های مشترکی می باشند.

امام جمعه موقت رضوانشهر اولین ویژگی مشترک حضرت فاطمه زهرا ( س) و شهدای گمنام را پنهان و ناپیدا بودن آنها دانست و اظهار نمود: قبر نورانی حضرت فاطمه زهرا ( س) پنهان و ناپیدا است و مشخصات اسمی و شناسنامه ای شهدای گمنام نیز ناپیداست.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا ( س) و هم شهدای گمنام در قلوب و جانهای همه شیفتگان راه حق و مردان و زنان مومن سرزمین تا ابد جایگاه ممتازی را دارند.

خطیب موقت جمعه شهرستان رضوانشهر دفاع از ولایت و امامت را از دیگر ویژگی های مشترک حضرت فاطمه زهرا ( س) و شهدای گمنام برشمرد و گفت: حضرت فاطمه زهرا ( س) در دفاع از ولایت و امامت هر هزینه ای که لازم بود پرداخت کرد که نهایتا به شهادت ایشان منجر شد و شهدای گمنام نیز بخاطر اجرای فرامین و درخواست ولایت فقیه به شهادت رسیدند.

حجه الاسلام بخشش در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به حماسه تشییع باشکوه و ماندگار پیکر مطهر دو شهید گمنام شهرستان در سال گذشته و در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا ( س) توسط مردم مومن و ولایتمدار و انقلابی رضوانشهر اظهار نمود: یکسال از خاکسپاری این شهدای عزیز که ما افتخار میزبانی آنها را داریم گذشته است اما این شهدا مانند مادرشان حضرت فاطمه زهرا ( س) در مظلومیت و غربت بسر می برند و مرقد مطهر آنها یکسال است که به همین شکل باقی مانده است.

وی در ادامه تصریح نمود: ما هرچه داریم به برکت خونهای پاک شهیدان است و این وضعیت ناراحت کننده حق شهدای ما نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رضوانشهر بر رسیدگی جهت ساخت مزار مطهر شهدای گمنام تاکید نمود و خاطرنشان کرد: ساخت مزار شهدای گمنام یک مطالبه فردی و شخصی نیست بلکه  مطالبه عموم  مردم مومن و شهید داده است و همه مسئولین از جمله مسئولین اجرایی که امکانات در اختیار آنهاست این وظیفه اصلی را بر عهده دارند.

خطیب موقت جمعه رضوانشهر اقدامات انجام شده را قابل تقدیر دانست و گفت: روند اقدامات برای ساخت مزار این شهیدان بسیار کند می باشد و مردم اثری از آنرا مشاهده ننمودند،

حجه الاسلام بخشش در پایان خاطرنشان کرد: همه ما در قبال شهدا وظیفه و مسئولیت بزرگی داریم و باید حق شهدا را آنگونه که شایسته آنهاست ادا کنیم تا شرمنده شهیدانمان نباشیم.

گفتنی است؛ بمناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا ( س) و اولین سالگرد تشییع شهدای گمنام دسته عزاداری با حضور مردم شهیدپرور شهرستان از سپاه ناحیه رضوانشهر حرکت نمود و تا مزار شهدای گمنام رضوانشهر در پارک کوثر این شهرستان ادامه یافت.

ارسال نظرات