خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه امربه‌معروف و نهی از منکر سپاه فجر فارس با بیان اینکه هیمنه آمریکا در دنیا شکسته است گفت: انقلاب اسلامی ایران روزبه‌روز پویاتر و بالنده‌تر به مسیر خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۸۸۳۳۲۶۴
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶

ابراهیم بیانی در مراسم تشییع و خاک‌سپاری شهید گمنام در دانشکده فنی، مهندسی شهید باهنر شیراز با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) بر شناخت آن بانوی بزرگوار تأکید کرد و اظهار داشت: حضور در مراسم خاک‌سپاری شهدا فرصتی گران‌بها است که باید قدر آن را بدانیم.

وی با اشاره به پیام‌ها و انتظارات شهدا، ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمن، دفاع از ولایت، پاک بودن، پاک زیستن و تقویت بنیه علمی را ازجمله انتظارات برشمرد و افزود: شهدا از ما می‌خواهند در برابر دشمن ایستادگی و مقاومت کنیم.

جانشین قرارگاه امربه‌معروف و نهی از منکر سپاه فجر فارس با اشاره به انقلاب‌های منطقه مانند مصر، تونس، یمن، لیبی، بحرین اضافه کرد: به‌عنوان‌مثال انقلاب مصر توسط دشمنان مصادره و مسیر انقلاب یمن توسط دشمن دچار تغییر شد.

بیانی بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران محکم و استوار در مقابل دشمن ایستاده و خم به ابرو نیاورده است ادامه داد: با این‌همه هجمه‌ها و تهدیدات گسترده، هنوز دشمن نتوانسته انقلاب را از مسیر اصلی خود دور کند.

وی انقلاب اسلامی را محصول ایستادگی و مقاومت دانست و تصریح کرد: حیات و عزت کشور در پرتو لبخند به دشمنان نیست و حاصل ایستادگی و مقاومت است.

جانشین قرارگاه امربه‌معروف و نهی از منکر سپاه فجر فارس بیان کرد: به تفضل الهی، انقلاب اسلامی ایران روزبه‌روز پویاتر و بالنده‌تر به مسیر خود ادامه می‌دهد.

بیانی بابیان اینکه برای حفظ اقتدار و تمامیت ارضی راهی جز استقامت نداریم، یکی دیگر از پیام‌ها و انتظارات شهدا را دفاع از ولایت عنوان و خاطرنشان کرد: ولایت‌فقیه مقوم کشور و مسبب ایجاد وحدت است.

این مسؤول افزود: شهدا از ما انتظار دارند که پاک باشیم، پاک زندگی کنیم و حیات سعید داشته باشیم.

جانشین قرارگاه امربه‌معروف و نهی از منکر سپاه فجر فارس بابیان اینکه پهنای باند و سرعت اینترنت در کشور به یک‌هزار و تعداد شبکه‌های اجتماعی نیز به بیش از 100 شبکه رسیده و دشمن نیز در این فضا در حال برنامه‌ریزی است ادامه داد: دشمن دارد بر روی جوانان ما دقیق و حریصانه کار می‌کند ازاین‌رو باید مراقب بود.

وی بابیان اینکه شهدا انتظار دارند در راستای مسائل علمی خودمان را تقویت کنیم بر تلاش برای تقویت بنیه علمی کشور تأکید کرد.

جانشین قرارگاه امربه‌معروف و نهی از منکر سپاه فجر فارس بابیان اینکه جمهوری اسلامی در نقشه خاورمیانه و حمایت از محور مقاومت نقش اصلی را دارد گفت: هیمنه آمریکا در دنیا شکسته و قدرتش نیز در حال فروریختن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها