خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول‌الله(ص) شیراز خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: 500 نفر از اقشار مختلف مردم خداجوی شمال غرب شیراز به مناطق راهیان نور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۳۳۲۶۳
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵

حسین حسینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های اعزام به مناطق دفاع مقدس در اواخر و ابتدای هرسال از سوی حوزه معاونت اردویی این ناحیه با برنامه‌ریزی‌های مربوطه صورت می‌گیرد که امسال در قالب 12 اتوبوس در روزهای متفاوت 500 نفر از خواهران و برادران ساکن در شمال غرب شیراز به مناطق راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه راویان دفاع مقدس و خادمان شهدا در این سفر معنوی با مردم همراه هستند، گفت: راهیان نور یک حرکت فرهنگی تأثیرگذار در راستای ثبت حقایق دفاع مقدس و تقویت روحیه استکبارستیزی در جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) شیراز افزود: در این اردوهای سه‌روزه زائران علاوه‌بر این‌که با جغرافیای مناطق عملیاتی دفاع مقدس آشنا می‌شوند با حضور در برنامه‌های فرهنگی ضمن آشنایی با سیرۀ رفتاری شهدا و حماسه‌سازی‌های آنان به خودسازی معنوی خواهند پرداخت.

حسینی اظهار داشت: زائران شهدا در طول این سفر از مناطق عملیاتی مانند شلمچه، الغمه، معراج شهدا، هویزه و  ... بازدید می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها