خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از واگذاری 19 شهرک صنعتی فارس به شرکت‌های خدماتی خبر داد و گفت: این شرکت‌ها به‌عنوان بازوی اصلی بخش دولتی نقش ویژه‌ای در اداره امور شهرک‌های صنعتی دارند.
کد خبر: ۸۸۳۳۲۵۴
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸

شاهپور قنبری  در چهارمین گردهمایی مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به واگذاری امور عمومی 19 شهرک و ناحیه صنعتی در این استان به شرکت‌های خدماتی اظهار داشت: اعضای هیأت‌مدیره این شرکت‌ها به‌عنوان منتخب صنعتگران، با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و در چارچوب اساسنامه در راستای ارتقای وضعیت شهرک‌های صنعتی و رفع مشکلات، تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.

وی هدف اصلی شکل‌گیری این شرکت‌ها را ایجاد بستر مناسب برای هم‌فکری و هم‌افزایی برای اداره بهتر امور شهرک صنعتی با بهره‌گیری از دیدگاه‌های صنعتگران به‌عنوان صاحبان اصلی شهرک‌های صنعتی اعلام کرد و گفت: ما نیز به‌عنوان بخش حاکمیتی با تمام توان و استفاده از ظرفیت‌های قانونی از شرکت‌های خدماتی حمایت می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس با اشاره به وجود محدودیت‌ها در اعتبارات تصریح کرد: درعین‌حال این موضوع تمام تلاش خود را برای اختصاص عادلانه اعتبارات به‌منظور حمایت از شرکت‌های خدماتی، انجام داده‌ایم و در این زمینه تخصیص اعتبارات بر اساس عدالت اولویت‌ها و ضرورت‌های موجود بوده است.

وی برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده، انضباط مالی و مدیریت صحیح و بهینه منابع انسانی و مالی را از مهم‌ترین الزامات شرکت‌های خدماتی دانست و افزود: باید شرایطی فراهم شود که صنعتگر بدون دغدغه به تولید بپردازد و درگیر مسائل حاشیه‌ای نشود.

قنبری در ادامه با اشاره به تحویل برخی تأسیسات در شهرک‌های صنعتی به شرکت‌های خدماتی، خواستار نظارت کامل و تخصصی این شرکت‌ها در نگهداری از این امکانات شد و ادامه داد: نگه‌داری صحیح و اصولی این تأسیسات زیربنایی که با هزینه و سرمایه‌گذاری بالایی ایجاد و راه‌اندازی شده‌ از تکالیفی است که باید نهایت دقت انجام شود.

به گزارش فارس، در این جلسه مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی استان فارس نیز به ارائه دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها