خبرهای داغ:
با مشارکت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و کمیته امداد صورت گرفت
مدیر کمیته امداد قیروکارزین از اهدای 33 سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش با مشارکت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۳۲۴۹
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵

محمد مریدزاده  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس تفاهم‌نامه منعقده با قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران 33 سری جهیزیه کامل به دختران نوعروس مناطق محروم شهرستان قیروکارزین با اولویت دختران یتیم و بی‌سرپرست اهدا شد.

وی افزود: این هدایا برای هر نوعروس شامل یخچال، فرش، اجاق‌گاز، پنکه، تلویزیون، لباس‌شویی و ... به ارزش هر سری 30 میلیون و 220 هزار ریال است.

مدیر کمیته امداد قیروکارزین بابیان اینکه ارزش کالای جهیزیه اهدایی در این طرح نزدیک به یک میلیارد ریال است تصریح کرد: در 11 ماه گذشته از سال جاری 173 سری جهیزیه به دختران عقدکرده در نوبت جهیزیه پرداخت شده است.

مریدزاده بیان داشت: ارزش کل جهیزیه اهدایی به نوعروسان زیرپوشش امداد این شهرستان در امسال بیش از 3 میلیارد و 400 میلیون ریال بوده که با کمک و مساعدت خیران و نیکوکاران به‌صورت نقد و کالا تهیه و به آنان اهدا شده و این نوعروسان راهی خانه بخت شده‌اند.

این مقام مسؤول اضافه کرد: کمیته امداد همواره در خط نخست حمایت و کمک به خوداتکایی نیازمندان و جامعه هدف بوده و از زمان تأسیس تاکنون گام‌های مؤثری را در زمینه کمک به ازدواج زوج‌های جوان با حمایت نیکوکاران برداشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها