نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) انقلابی مدافع حرم ولایت است، گفت: اگر حضرت الگوی ما است نباید ولنگاری در مسائل اجتماعی ما وجود داشته باشد و اگر مبتلا هستیم چون فرهنگ فاطمی نداریم.
کد خبر: ۸۸۳۳۲۲۸
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در اجتماع بزرگ فاطمیون که ظهر امروز در میدان شهدا کرج برگزار  شد با اشاره به اینکه امام عصر(عج) می‌فرمایند که حضرت زهرا(س) الگوی من هستند اظهار داشت: باید به سیره حضرت زهرا(س) و به روش برخورد ایشان با مسائل اجتماعی دقت کرد.

ولنگاری در مسائل اجتماعی نباید در جامعه فاطمی وجود داشته باشد

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه حضرت زهرا(س) یک شخصیت انقلابی است که به اصول انقلاب اسلامی پیامبر(ص) پایبند بوده است، ادامه داد:  ایشان وارد عرصه شد و به افشاگری پرداخت تا ظلم در جامعه نهادینه نشود.

آیت‌الله حسینی همدانی افزود: زمانی که حضرت دیدند افرادی در حال ریشه دار کردن پایه های ظلم  ستم هستند اقدام به قرائت خطبه‌ای قوی در مسجد پیامبر کردند.

وی با اشاره به اینکه ایشان اجازه نداد که فساد در جامعه چه به صورت ظاهری و چه ریشه‌ای نهادینه شود، گفت: حضرت فردی انقلابی است که در مقابل دشمن عزتمندانه برخورد کرد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه باید به مسائل دین و دستورات آن حساس بود، اضافه کرد: در حال حاضر معضلات اجتماعی، بیکاری، تورم و مسائل اقتصادی که به اقشار جامعه فشار می‌آرود، وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه اگر مسئولی در مکتب حضرت فاطمه بزرگ شده باشد هرگز قلم به امضا قانونی نمی برد که فاصله طبقاتی بیشتر شود، ادامه داد: کسی که از بیت‌المال برای استراحت خود استفاده می‌کند در این مکتب تربیت نشده است.

آیت‌الله حسینی همدانی با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) انقلابی مدافع حرم ولایت است، افزود: اگر حضرت الگوی ما است نباید ولنگاری در مسائل اجتماعی ما وجود داشته باشد و اگر مبتلا هستیم چون فرهنگ فاطمی نداریم.

وی با اشاره به اینکه در کرج در ایام عزاداری فاطمیه تبلیغاتی در این زمینه دیده نمی‌شود، اظهار داشت: باید برای استان تازه تاسیس البرز زیرساخت تشکیل شود که یک مسئله مهم فرهنگ شهر است.

امام جمعه شهر کرج با بیان اینکه بالاخره رئیس ارشاد البرز تغییر کرد، اضافه کرد : در حال حاضر توان گذاشتن یک مدیرکل برای ارشاد این شهر را ندارند و مدیرکل استان تهران با حفظ سمت برای البرز آمده است.

وی با اشاره به اینکه چرا زیر بار این مسئله رفتند و مسئولان اقدامی درست و حسابی انجام ندادند، اظهار داشت: باید فردی مسئول ارشاد البرز می‌شد که مسئولیت دیگر نداشت.

امام جمعه شهر کرج با اشاره به اینکه باید به فرهنگ فاطمی برگشت و دستورات حضرت را در تربیت افراد در نظر گرفت، بیان کرد : همه باید اهل امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشند.

آیت‌الله حسینی همدانی ادامه داد: حضرت زهرا شخصیتی انقلابی داشت و امت خود را انقلابی می‌خواهد و همان‌گونه که خود به وسط میدان آمدند امت به میدان بیاید و مانند حضرت بصیر باشند و به موقع اقدام کنند. 

منبع: تسنیم


ارسال نظرات
پر بیننده ها