نماینده ولی فقیه در مازندران گفت : قدرت جمهوری اسلامی در منطقه به گونه ای است که هیچ تهدید پوشالی دشمنان کارساز نبوده و رئیس جمهوری تازه کار آمریکا نیز باید بداند که ما از هیچ گزینه روی میزی ابایی نداریم.
کد خبر: ۸۸۳۳۲۱۰
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳
به گارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت الله نورالله طبرسی روز پنجشنبه همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در همایش تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم مازندران در ساری که با حضور معاون رئیس جمهوری برگزار شد ، افزود : ملت ما زیر چتر ولایت قرار دارند و با حمایت از ولایت فقیه از هیچ گزینه ای ترس نداشته و دشمنان را مایوس می کنند.
وی ادامه داد : جنگ در سوریه و سایر کشورهای اسلامی نشان از خشم دشمنان و کفار نسبت به اسلام است و برنامه های مادی و سیاسی که برای جنگ سوریه از سوی دشمنان این کشور و گروه های تکفیری بیان شده، بهانه ای بیش نیست .
امام جمعه ساری گفت : شهدای مدافع حرم نیز برای دفاع از اسلام و حرم اهل بیت (ع) به سوریه اعزام شدند و این دفاع از حرم نیز برای همیشه از سوی این مدافعان واقعی ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد : جوانان مدافع حرم ما بدون توجه به مسایل مادی جهانی و با وجود خطر در سوریه به این کشور به صورت داوطلبانه اعزام شدند تا از دین و ولایت دفاع کنند و امروز حقانیت کار این مدافعان برای جهان مشخص شده است.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت : همه ما خود را مدیون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم می دانیم و خانواده مدافعان حرم نیز برای همیشه مورد احترام مسلمانان جهان هستند.
نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین از برگزاری همایش تجلیل از خانواده مدافعان حرم از سوی استانداری این استان با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی قدردانی کرد.
طبرسی همچنین گفت که استان های شمالی کشوربا وجود ظرفیت های طبیعی از نظر زیرساختی با مشکلات زیادی مواجه هستند.
وی افزود : در شرایطی که کشور از سوی دولت تدبیر و امید و با برنامه اداره می شود، انتظار می رود تا به زیرساخت های استان های شمالی کشور بیشتر توجه شود.
او با اشاره به خسارت سرما به باغداران در سال جاری با قدردانی از اقدام دولت در کمک به باغداران خسارت دیده ، گفت : کمک های 500 میلیاردریالی دولت به باغداران مازنی کمک خوبی از سوی دولت برای التیام دردهای آنها بود و امیدواریم تا کمک های دولت همچنان ادامه داشته باشد.
امام جمعه ساری افزود : خسارت سرما به باغداران کمرشکن بوده و احیاء باغات مرکبات در مازندران نیازمند کمک مستمر دولت است که امیدواریم دولت بار دیگر کمک هایش را تداوم بخشد.
مازندران رتبه اول را در تقدیم شهدای مدافع حرم در کشور دارد و بر این اساس هم نخستین کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم سال آینده در مازندران برگزار می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها