خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

دشمن با جنگ فرهنگی به مصاف فرهنگ‌ها آمده است/امروز در جنگی فراتر و بزرگ‌تر از جنگ فیزیکی هستیم

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به توطئه‌های همیشگی استکبار برای نابودی اسلام و ایران گفت: امروز دیگر جنگ فیزیکی برای دشمن کاربردی ندارد به همین دلیل با رویکرد جنگ فرهنگی به مصاف فرهنگ‌ها آمده است تا فرهنگ‌های غنی کشورها را از بین ببرد.
کد خبر: ۸۸۳۳۱۵۵
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سردار مظاهر مجیدی در یادواره شهدای روستای حسن قشلاق شهرستان بهار، با تسلیت ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و با گرامیداشت شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس به بررسی عملیات‌های انجام شده در دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: در ایام سالگرد عملیات‌های بزرگ والفجر 8 و کربلای 5 هستیم.

وی با اشاره به در پیش بودن سالگرد شهادت «حاج ستار ابراهیمی» افزود: این فرمانده بزرگ در عملیات کربلای چهار و پنج بسیار مایه گذاشت.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به عملیات کربلای چهار و شهادت تعداد زیادی از غواصان لشگر انصارالحسین (ع) گفت: وقتی در عملیات کربلای 4 آن وضعیت پیش آمد و به نتیجه مطلوبی نرسیدیم و دشمن در باد غرور و پیروزی خوابیده بود فرزندان شما عملیات کربلای 5 را طراحی کردند که به فاصله 15 روز آن عملیات بزرگ طراحی و اجرا شد که دشمن را انگشت به دهان گذاشت.

وی ادامه داد: شهادت شهید بزرگوار «حاج ستار ابراهیمی»، چگونگی شهادت و مجروح شدن این سردار، نشان می‌دهد که سختی راه و کمبود امکانات باعث نمی‌شود که در هدف و آن چیزی که ما می‌خواهیم به آن برسیم تاثیری ایجاد شده باشد.

مجیدی با بیان اینکه جنگ را با تمام کم و کاستی‌ها پشت سرگذاشتیم و تمام مأموریت‌ها را با کمک مردم انجام دادیم، ادامه داد: امروز در جنگی مضاعف‌تر، قلمرویی پهناورتر از آن قرار گرفته‌ایم و با یک دشمن بسیار لجوج و سخت‌تر و یک دشمن عنود درگیر هستیم که بویی از انسانیت نبرده‌اند.

وی با اشاره به توطئه‌های همیشگی استکبار برای نابودی اسلام و ایران گفت: امروز دیگر جنگ فیزیکی برای دشمن کاربردی ندارد به همین دلیل با رویکرد جنگ فرهنگی به مصاف فرهنگ‌ها آمده است تا فرهنگ‌های غنی کشورها را از بین ببرد.

* عده‌ای دم از امام و رهبری می‌زنند اما آمریکا را فرشته معرفی می‌کنند

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه بسیاری از اتفاقات، در درون آمریکا به دست خود آنها آشکار می‌شود، گفت: مسئولین آمریکا امروز خودشان این معرفی را انجام می‌دهند، اما این امر آنجایی غمناک و سنگین است که بعضاً ما می بینیم که خودی‌ها سخن از کدخدا می‌زنند و حل مشکلات را کشور را در رابطه با آمریکا می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه کسانی هستند که دم از یار امام و رهبری بودن می‌زنند اما در عمل نشان نمی دهند، ادامه داد: چه شده است که اینها به سمت و سویی می روند که آمریکا را به عنوان یک فرشته معرفی می کنند.

سردار مجیدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در اوایل سال در حرم امام رضا(ع) و نامگذاری سال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام عمل» گفت: ایشان فرمودند باید خودکفا باشیم، باید از آنچه که در درون داریم استفاده کنیم و از تفکر دانشجوی ایرانی، روحیه تفکر بسیجی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه همه ما در این محفل شهدا، دعوت شده خود شهیدان هستیم، گفت: امروز ما باید از مراسم شهدا درس بگیریم و بدانیم که راه شهدا را ادامه دهیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: شهدا در اجرای مأموریت‌ها و عملیات‌ها مشکلات و اکثراً کمبود مهمات و... داشتند اما در این راه توانستند با تمام این سختی‌ها به هدف خود برسند و ما باید عبرت بگیریم، آنها می دانستند که در راه امام(ره) و رهبری باید تکلیفی عمل کرد و دنبال فرمان امام بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات