هر رنجی که امروز ببریم مسیری است که پاداش آن رضوان خدا است/اگر دفاعی که فرزندان مدافعان حرم انجام در سوریه و عراق نداشتند شاهد مشکلات گسترش جنگ در مرزهای کشور خودمان بودیم.
کد خبر: ۸۸۳۳۱۴۸
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدباقر نوبخت پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان مازندران اظهار کرد: امروز با اعتقاد برای زیارت خانواده معظم شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و شهدای این عصر توفیق پیدا کردم که در خدمت خانواده‌ شهدا حضور پیدا کردم.

وی تصریح کرد: هر رنجی که امروز ببریم مسیری است که پاداش آن رضوان خدا است.


رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطر نشان کرد: همه ما می‌دانیم که حضرت فاطمه‌زهرا(س) بهترین بنده خدا است،خدا با خانواده شهدا همان معامله‌ای کرد که با حضرت زهرا(س) کرد.


وی با اعلام اینکه دشمنان اسلام سنگین‎ترین مصیبت‌ها را به خانواده ائمه اطهار وارد کردند،افزود: خدا با خانواده شهدا همان نگاه را دارد که با حضرت فاطمه‌(س) داشت.


نوبخت با اشاره به رشادت رزمندگان شمال کشور در دروان دفاع مقدس، گفت: فرزندان این سرزمین هر جایی که احساس کنند که هموطنان ما در معرض خطر هستند ورود پیدا می‎کنند.


وی اضافه کرد: اگر دفاعی که فرزندان مدافعان حرم انجام در سوریه و عراق نداشتند شاهد مشکلات گسترش جنگ در مرزهای کشور خودمان بودیم.


نوبخت خاطر نشان کرد: اگر موفقتی که در مذاکرات هسته‌ای پیش آمد و آژانس بین‌المللی اتمی اعلام کرد آنچه که نسبت به مردم ایران گفت حرفش را پس گرفت؛ اگر دفاع و قدرت و همیت پاسداران، بسیجیان و نیروهای مسلح ما نبود و اگر قدرت ایران اسلامی نبود، کسی حاضر نبود چیزی را پس بگیرد.


وی ادامه داد: اگر امروز ایران امن‎ترین و قدرتمندترین کشور در منطقه است غیر از جانفشانی شهدای ما است.


معاون برنامه و بودجه اضافه کرد: امروز نه تنها خانواده شهدا باید به این شهدا ببالند، بلکه دولت‌مردان باید متواضعانه قدردان شهدای مدافع حرم باشیم و این نظام و امنیت آن ناشی از مقاومت رزمندگان کشور ما است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها