نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در مسیر انقلاب اسلامی به وقتش باید کفن بپوشیم، به وقتش باید در میدان رزم بجنگیم و به وقتش نیز باید در خط مقدم جبهه حضور پیدا کنیم.
کد خبر: ۸۸۳۳۱۴۷
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، آیت الله رضا رمضانی در مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) سپاه قدس گیلان برگزار شد ضمن تسلیت ایام شهادت بی بی دو عالم اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) شخصیتی فراتر از عصر خود و الگویی برای تمام مردم جهان است.

وی تصریح کرد: بیداری و آگاهی جامعه یکی از آموزه های حضرت زهرا(س) به ماست، بنابراین باید به وظیفه بیداری مان در جامعه عمل نماییم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جامعه ای بیدار است که علم و آگاهی در آن وجود داشته باشد گفت: جامعه آگاه به جامعه ای اطلاق می شود که هر یک از اعضای جامعه وظایفشان را بدرستی بشناسند و بدان عمل کنند؛ و امروزه این نقش مهم بیداری و روشنگری را مقام معظم رهبری دارند.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه با آگاهی می توان به قدرت رسید گفت: اصلی ترین قدرت نظام قدرت علمی و دفاعی است و آن چیزی که مانع جنگ استعمارگران با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است همین دو قدرت کیفی است.

رییس مرکز اسلامی هامبورگ با بیان اینکه دشمن در دسیسه های جدید خود بدنبال جداسازی مردم از نظام است ادامه داد: مردم سالاری دینی یکی از ارکان نظام اسلامی است که امام(ره) و مقام معظم رهبری همواره بر آن تاکید دارند.

وی با اشاره به نامه امیرالمومنین (ع) به مالک اشتر گفت: نامه امیرالمومنین(ع) به مالک اشتر باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد، گاهی دیده می شود که برخی مصالح شخصی بر مصالح نظام ترجیح داده می شود که این خیانت به نظام است.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه به عقیده بسیاری از صاحب نظران بین المللی، ایرانِ قبل از انقلاب، ایرانِ حلقه به گوش بود خاطرنشان کرد: امام (ره) به ما آموخت که در این عصر، انقلاب اسلامی قدرت تصمیم گیری و برنامه ریزی دارد و هم اکنون از قدرت های بزرگ در جهان است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: عده ای در ابتدا سوار بر قطار انقلاب اسلامی ایران بودند ولی در ادامه از این قطار پیاده شدند؛ آنهم قطاری که با این سرعت در حال پیش رفتن است و در مسیرش گاها با موانعی هم مواجه می شود.

وی با تاکید بر اینکه فتنه 88 یکی ازموانع قطار انقلاب بود، تصریح کرد: برخی متاسفانه در حالی که مواضع افراد را نشنیده و ندیده و بررسی نکرده اند، اشتباها طور دیگری تلقی می کنند؛ این موضع از همان اول گرفته شد.

آیت الله رمضانی همچنین افزود: در مسیر انقلاب اسلامی به وقتش باید کفن بپوشیم، به وقتش باید در میدان رزم بجنگیم و به وقتش نیز باید در خط مقدم جبهه حضور پیدا کنیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه نباید اجازه ضربه زدن به نظام را به احدی دهیم، ابراز نمود: چیزی که باید پایه و اصل قرار گیرد این است که یادمان باشد انقلابمان یک امانت است و خونهایی در این راه ریخته شده و به راحتی به دست نیامده است

وی با اشاره به بحث حقوق‌های نجومی گفت: برخی می گویند عدد فیش های نجومی زیاد بالا نیست؛ در صورتی که در نظام اسلامی بعد از 38 سال، کم بودنِ این تخلفات هم زیاد است.

وی با تاکید بر هوشیاری مسئولان در جامعه گفت: دغدغه مسولان باید حل مشکلات مردم باشد؛ بیکاری و مشکلات فرهنگی در استان کم نیست، لذا مسئولان باید به فکر رفع این موانع در استان باشند.

رییس مرکز اسلامی هامبورگ با بیان اینکه به صورت روزانه اخبار گیلان را رصد میکنم خاطرنشان کرد: برخی ها بدنبال ساخت تندیس در استان بودند؛ مگر ما برای اینها انقلاب کردیم؟!

وی تغییر مدیریت های میانی در برخی دستگاه ها و ادارت را خطری برای آن سازمان دانست و گفت: جابجایی نیروهای ارزشی در ادارات از آسیب های استان است؛ اینها به معنای چیست؟ و گاها مشاهده می شود کسی جرات حرف زدن در برابر این تغییرات را ندارد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ظرفیت های بالای استان در زمینه های مختلف خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، گیلان از استان های ممتاز کشور به لحاظ منابع و نیروی انسانی است؛ اما در حوزه تحولات این استان در مقایسه با سایر استان های کشور که بعد از سالیان دراز از شکل گیری گیلان تشکیل شدند، رشد خوبی نداشته است.

وی تنها راه نجات کشور در عرصه اقتصادی را اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود: داشتن روحیه جهادی و تکیه بر داشته های داخلی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است.

ارسال نظرات