استاندار مازندران با تأکید بر مهم بودن برگزاری کنگره بین‌المللی علمی شهدای مدافع حرم در استان، گفت: تلاش‌های رزمندگان مدافعان حرم را به شیوه‌ای جهانی کنیم.
کد خبر: ۸۸۳۳۱۱۰
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبر گزاری بسیج مازندران، ربیع فلاح‌جلودار در انتخابات مجمع بسیج اساتید استان که در باشگاه برق ساری برگزار شد با تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: بسیج بزرگ‌ترین پشتوانه انقلاب است که در هر برهه و مقطع وقتی انقلاب و نظام احتیاج داشته در صفوف مقدم خود را نشان داده‌اند.

وی با بیان اینکه زمانی بسیجیان در جنگ سخت و با مقابله دشمن حضور داشته و راه را برای رزمندگان باز می‌کردند، افزود: امروز که انقلاب نیاز به خدمات نخبگان و برجستگان دارد باید با همان روحیه در جبهه‌های جنگ نرم حضور داشته باشیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه شهدا و بسیجیان بوده‌اند که راه را برای ما باز کردند و خطوط مقدم جبهه را فتح کردند، خاطرنشان کرد: امروز باید با همان روحیه انقلابی و جهادی که رزمندگان در جبهه‌ها داشته‌اند با اشتیاق در همه عرصه‌ها حضور پیدا کنیم.

این مسؤول رسالت اصلی بسیج اساتید را ارتقاء و تقویت فرهنگ و تفکر بسیجی عنوان کرد و گفت: باید همه اساتید بسیجی باشند و این افتخار و فرصت بسیجی بودن برای همه به‌وجود آید.

فلاح‌جلودار نقش اساتید بسیجی را از بسیجی‌های خط شکن مهم‌تر دانست و افزود: امروز دشمن خود را به شکل‌های مختلف نشان داده است و باید همه دانشگاه چه دانشجویان و چه اساتید بسیجی باشند.

وی با اشاره به اینکه نیاز به یک حرکت فرا ملی، فرا منطقه‌ای و حتی بین‌المللی داریم تا ابعاد و تلاش‌های رزمندگان مدافعان حرم را به شیوه‌ای جهانی کنیم، بیان کرد: البته مدافعان حرم از همه جهان در جبهه‌ها  حضور دارند و این فضا برای همه کشورهای دنیا فراهم شده است.

استاندار مازندران به برگزاری کنگره بین‌المللی علمی شهدای مدافع حرم در مازندران اشاره کرد و افزود: این کنگره باید به بهترین شکل و با شکوه‌ترین شیوه در سطح بین‌المللی برگزار شود.

این مسؤول با اعلام اینکه این نخستین کنگره در مورد شهدای مدافع حرم در سطح بین‌المللی است که در مازندران برگزار می‌شود، تأکید کرد: این برنامه باید با تمام قوا و همه امکانات برگزار شود و هیچ کمبود و کاستی در این زمینه وجود ندارد.

فلاح‌جلودار ادامه داد: این فضا و حرکت باید مشتاقانه و با روحیه بسیجی به بهترین وجه برگزار شود.

وی با بیان اینکه باید این موضوع با وزارت امور خارجه در اسرع وقت دنبال می‌شود، یادآور شد: باید با همکاری وزارت امور خارجه به سفارتخانه‌های کشور در سطح دنیا مخابره کنیم تا مسؤولان فرهنگی در سفارتخانه‌ها در ترویج و تبلیغ این موضوع تلاش کنند.

استاندار مازندران با تأکید بر مهم بودن برگزاری این کنگره، افزود: می‌توانیم از مقام معظم رهبری پیامی را در ارتباط این کنگره درخواست و تقاضا کنیم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: هیچ محدودیتی برای محققانی از هر کجای دنیا که بخواهند در این کنگره شرکت کند نداریم و مسائل ویزا، رفت و آمد و امکانات و امنیت برایشان فراهم بوده و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

فلاح‌جلودار با بیان اینکه در فرصتی که وجود دارد فراخوان بین‌المللی این کنگره انجام شود، افزود: از این فرصت استفاده کنیم و آرمان‌ها و وصایای شهدا را ترویج کنیم و محتوای علمی این مجموعه طوری باشد که در شأن و منزلت شهدای بزرگ ما باشد.

وی در پایان گفت: در برگزاری این کنگره بین‌المللی آمادگی و پشتیبانی خود را اعلام می‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها