فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) استان البرز:
سردار مولایی گفت: یکی از دلایل مهمی که دشمن جرات حمله به ایران را ندارد این است که مردم ایران پیرو اوامر رهبر معظم انقلاب هستند و تا زمانی که از ایشان پیروی می نمایند هیچ آسیبی به این مملکت نخواهد رسید.
کد خبر: ۸۸۳۳۰۸۱
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، ، در شب شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) ، یادواره شمال بخش تنکمان؛ روستاهای ابراهیم بیگ، انبارتپه، دنگیزک، قلعه آذری، حسن آباد، حسین آباد، ابراهیم جیل در مسجد جامع روستای قاسم آباد کوچک برگزار شد.
 
رمز انقلابی ماندن  کشور رهنمود های مقام معظم رهبری است 
 
 در این مراسم سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) استان البرز ضمن عرض تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا و دخت نبی اکرم( ص) ، رمز موفقیت و پایداری انقلاب اسلامی ایران را هدایت و رهبری مقام معظم رهبری در راس امور کشور دانست و اظهار داشت: یکی از دلایل مهمی که دشمن جرات حمله به ایران را ندارد این است که مردم ایران پیرو اوامر رهبر معظم انقلاب هستند و تا زمانی که از ایشان پیروی می نمایند هیچ آسیبی به این مملکت نخواهد رسید.
 
سردار مولایی در ادامه با اشاره به جنگ ۸ ساله الجزایر افزود: در جنگ الجزایر یک میلیون نفر به شهادت رسید اما به پیروزی نرسیدند چون رهبری واحد و مقتدر نداشت .
 
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: اگر مسئولان اجرایی کشور ترس و واهمه از تهدیدات بیگانگان نداشته باشند به این مملکت هیچ  آسیبی نخواهد رسید و تاریخ نشان داده است که انقلاب ها یا منحرف می شوند و یا استقامت نمی‌کنند و یا توطئه می کنند که کشورشان به خاطر این موضوعات از هم پاشیده می شود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: یادواره های شهدا مجلس ختم و عزاداری نیست، هدف از تشکیل این یادواره ها آن است که در این مجالس خودمان را به واسطه ی شهدا بازسازی کنیم.
ارسال نظرات