خبرهای داغ:
رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان رزن گفت: امروز بسیج به دور از هرگونه گرایش و تفکر سیاسی در تمام عرصه‌ها حضور دارد و فقط مسیری را که رهبری برای آن تاکید کرده پیاده و اجرا می‌کند.
کد خبر: ۸۸۳۳۰۲۵
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمدرضا محمدی در مجمع عالی بسیج شهرستان رزن بیان داشت: امروز بسیج به دور از هرگونه گرایش و تفکر سیاسی در تمام عرصه‌ها حضور دارد و فقط مسیری را که رهبری برای آن تاکید کرده پیاده و اجرا می‌کند.

وی اظهار داشت: مجمع عالی بسیج در مرحله اول مشکلات و معضلات جامعه را شناسایی و راهکارهای مورد نیاز برای حل آن را ارائه و با تکیه بر ظرفیت داخلی اقدام به رفع آن مشکلات می کند.

رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان رزن با اشاره به تشکیل ۸ کارگروه در راستای حل مسائل و مشکلات شهرستان رزن توسط بسیجیان این شهرستان عنوان کرد: مجمع عالی بسیج امروز در کنار دولت کارهای بر زمین مانده را دنبال می کند و در هر عرصه ای که کشور با مشکل مواجه بوده با اقتدار وارد عمل می شود.

ابوالفضل براتزاده، فرمانده سپاه ناحیه رزن نیز از تشکیل کارگروهای فرهنگی سیاسی، اقتصادی اجتماعی، تربیتی واخلاقی، آموزشی وپژوهشی و علمی پژوهشی در شهرستان رزن خبر داد و اظهار داشت: هدف از ایجاد کارگروه های تخصصی در مجمع عالی بسیج تولید فکر، ایده و ارائه راهکار برای کمک به تحقق جامعه اسلامی است.

فرماندار رزن نیز با بیان اینکه معیار اصلی ایجاد اشتغال پایدار در رزن بیمه شدن افراد است عنوان کرد: طبق آمار ارائه شده در سال ۹۳ بیش از ۸۶۰ شغل و در سال ۹۴ حدود ۱۵۳۷ شغل در رزن ایجاد شده است.

فتحعلی حسینی از ایجاد بیش از۸۵۰ شغل در شهرستان رزن تا به امروز خبر داد و اظهار داشت: طبق پیش بینی ها مجموعه طرح های صنعتی و واحدهای تولیدی که با ظرفیت کم کار می کنند با تزریق ۵۱۸ میلیارد تومان یک هزار و ۸۹ شغل در همین حوزه به ظرفیت اشتغال شهرستان اضافه می کنند.

وی با اشاره به انسداد ۱۴۵ حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان رزن طی سالجاری عنوان کرد: در پی انسدادهای این چاه ها ۲۳.۳ دهم میلیون متر مکعب آب صرفه جویی شده است.

فرماندار رزن افزود: ۸۰ میلیون مترمکعب در مصرف آب شهرستان رزن صرفه جویی شده که این میزان حاکی از آن است که این شهرستان ظرفیت حفظ منابع آبی به صورت بهتر و بیشتر را دارا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات