مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران از برقراری خط جدید پروازی ساری – ایروان و ساری – تبریز از فرودگاه بین‌المللی ساری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۳۰۲۱
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶
به گزارش خبر گزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های مازندران، سعدالله وطن‌خواه اظهار داشت: شرکت هواپیمایی آتا در مسیر ساری روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته به دیگر پروازهای داخلی این فرودگاه اضافه شد.

وی با بیان اینکه فرودگاه ساری با وجود امکانات و تجهیزات لازم فرودگاهی برای افزایش پروازهای داخلی و خارجی ظرفیت لازم را دارد، افزود: از بیست و هشتم اسفندماه امسال خط پروازی ساری - ایروان توسط شرکت هواپیمایی تابان جهت رفاه حال مسافران نوروزی به صورت رفت روزهای شنبه، چهارشنبه و یکشنبه و برگشت روزهای چهارشنبه ، یکشنبه و پنجشنبه از فرودگاه بین المللی ساری برقرار خواهد شد.

وطن خواه بیان کرد: با توجه به ظرفیت گردشگری و استقبال مردم از چشم اندازهای طبیعی استان و ضرورت توسعه خدمات حمل و نقل هوایی و با وجود دو فرودگاه نوشهر و رامسر در غرب استان، در حال حاضر روزهای یکشنبه و پنجشنبه هر هفته توسط شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر مشهد – نوشهر – مشهد پرواز برقرار بوده که در ایام نوروز در این مسیر روزهای سه‌شنبه اضافه شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها