خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر با تأکید بر تعامل بیشتر بین دولت و بسیج گفت: بسیج یک اقیانوس است و اگر این اقیانوس در کنار دولت قرار بگیرد به طور قطع با همکاری یکدیگر گره‌ از مشکلات کشور باز می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۳۳۰۱۷
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ داود ابراهیمی در مجمع بسیج شهرستان ملایر با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: بسیج در همه عرصه‌ها پیشتاز بوده و در هر زمینه‌ای که ورود داشته موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های ایران در زمینه علمی، پژوهشی و تحقیقاتی افزود: قبل از انقلاب کشورهای دنیا حتی به ایران فکر هم نمی کردند اما با لطف خداوند و حمایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فعالیت‌های جوانان مومن و متعهد کشورمان امروز به این جایگاه رسیدیم و در زمینه علمی جزو رتبه‌های بالا هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه سازمان بسیج و بسیج یک اقیانوس است، گفت: اگر این اقیانوس در کنار دولت قرار بگیرد به طور قطع با همکاری یکدیگر گره‌ از مشکلات کشور باز می‌کنند و این ظرفیت عظیمی است که باید از آن استفاده کرد.

وی با تأکید بر تعامل بیشتر بین دولت و بسیج گفت: در شهرستان ملایر نیز ظرفیت‌های ببسیاری در این زمینه داریم که اگر آنها را به خوبی مدیریت کنیم می‌توانیم مشکلات شهرستان را حل کنیم.

ابراهیمی با درخواست از کارگروه‌های هشتگانه مجمع گفت: درخواست ما این است که در سال ۹۶هم‌افزایی بین اقشار بسیج وجود داشته باشد و کارگروه ها نیز در این زمینه فعال شوند.

وی با اشاره به روی آوردن دشمنان به جنگ اقتصادی افزود: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری مؤثرترین راهکار مقابله با دشمنان اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به جهاد کبیر عنوان کرد: جهاد کبیر در عرصه اقتصادی این است که مرعوب توانمندی‌های صنایع نظامی و غیر نظامی دشمنان نظام و انقلاب و اسلام نشویم.

وی با بیان اینکه ما دو موضوع را باید مدنظر داشته باشیم، گفت: یک موضوع این است که به توانمندی‌های داخلی خود ایمان و اعتقاد و به خدا توکل داشته باشیم.

ابراهیمی تصریح کرد: موضوع دوم نیز اعتقاد کامل به اقتصاد مقاومتی است که بتوانیم به آن اهداف نظام و انقلاب که همان رسیدن به تمدن اسلامی است، برسیم و از راهنمایی‌های حکیمانه مقام معظم رهبری استفاده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات