حافظ مازندرانی مقام نخست مسابقات قرآنی سپاه پاسداران را کسب کرد

پس از رقابت دو روزه مسابقات قرآنی ویژه نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سید عبدالوحید موسوی ساروی مقام نخست حفظ 15 جزء قرآن کریم را به دست آورد.
کد خبر: ۸۸۳۲۹۵۰
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید عبدالوحید موسوی ساروی در گفتگو با بسیج با اعلام خبر یاد شده گفت: قرآن راه سعادت و بهروزی را به بشریت نشان داده است و الحمدالله تلاش ما بر آن است که ضمن حفظ قرآن کریم بتوانیم آموزه های کتاب هدایت را در زندگی فردی و اجتماعی عملی سازیم.
سرگرد پاسدار موسوی ادامه داد: انسان متقی هیچگاه از قرآن فاصله ندارد و همه هم و غم آن پیاده ساری بیانات قرآن در جامعه بشری است.
 دارنده مقام نخست حفظ 15 جزء قرآن کریم در بین پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: اخلاق و منش قرآنی پیروی از رسول خدا(ص)، امیر المومنین(ع)، عشق به حضرت فاطمه زهرا(س) و فرزندان پاک ایشان است.
سید عبدالوحید موسوی در باره سطح مسابقات قرآنی سپاه پاسداران در این دوره گفت: از میان حافظان برتر پاسدار سراسر کشور با عنایت حق تعالی و مجاهدتی که برای حفظ قرآن کریم، قبل از برگزاری مسابقات به خرج دادم توفیق یار شد که با دعای خیر خانواده، دوستان و همکاران ارزشی و عزیزمان مسئولیت  سنگین مقام  نخست حفظ 15 جزء به نام ما زده شد.
 این پاسدار ستاد سپاه کربلا اشاره داشت: همانقدر که مقام نخست حفظ 15 جزء نصیب ما شد به همان اندازه بار مسئولیت ما در اجرای بیانات منور قرآن و پیاده سازی آن در زندگی فردی و اجتماعی افزایش یافت و از این جهت با مراقبت ویژه در پیروی از دستورات الهی و لحاظ اخلاق، برای تحقق سبک زندگی اسلامی تلاش وافری باید انجام داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار