خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین حسین احمدی نژاد با بیان این که تا کنون بیش از هزار طلبه علوم دینی از مدرسه امیرالمومنین(ع) فارغ التحصیل شده‌اند گفت: این مدرسه در سال ۱۳۵۰ تاسیس شده است و هم اکنون نیز زیر نظر مدیریت حوزه علمیه کاشان فعالیت می‌کند.
کد خبر: ۸۸۳۲۹۱۴
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل، مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل با بیان این که تا کنون بیش از هزار طلبه علوم دینی از این مدرسه فارغ التحصیل شده‌اند اظهار کرد: مدرسه امیرالمومنین(ع) در سال ۱۳۵۰ تاسیس شده است و هم اکنون نیز زیر نظر مدیریت حوزه علمیه کاشان فعالیت می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین حسین احمدی نژاد این مدرسه علمیه را قدیمی ترین مدرسه علمیه شهرستان معرفی کرد و گفت: هم‌جواری با بارگاه حضرت محمدهلال(ع) از جمله ویژگی‌های بارز این مدرسه و یکی از عوامل نگاه ویژه طلاب به آن است.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) ادامه داد: در حال حاضر این مدرسه با بیش از ۲۲ حجره پذیرای ۱۴۰ طلبه است و ۱۷ استاد در آن به ارائه مباحث درسی می‌پردازند.

وی به ارتقای سطح تحصیلی مدرسه از پایه پنج به پایه ۱۰ اشاره کرد و افزود: کتابخانه مدرسه با دارا بودن شش هزار جلد کتاب و اتاق رایانه بسترهای پژوهشی خوبی را برای طلاب ایجاد کرده است.

مدیر مدرسه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل تصریح کرد: تقدیم بیش از ۱۳ شهید از سوی این مدرسه در جریان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از افتخارات این مدرسه است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها