خبرهای داغ:
مسئول بسیج طلاب سپاه استان قزوین اذعان کرد:

اهمیت توسعه کمی و کیفی مراسمات سوگورای حضرت فاطمه(س)

مسئول بسیج طلاب سپاه استان قزوین اذعان کرد: خوشبختانه امسال ایام سوگواری حضرت فاطمه(س) هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی نسبت به سال‌های گذشته توسعه یافته است.
کد خبر: ۸۸۳۲۹۰۶
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

حجت‌الاسلام مصطفایی مسئول بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت ایام فاطمیه و پیرامون ویژگی‌های شخصیتی حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: ویژگی‌ها و سیره نمونه زندگی ایشان بر هیچ کس پوشیده نیست و همه شیعیان باید از ایشان پیزوی کنند.

وی به القاب مختلف حضرت فاطمه(س) اشاره کرد و گفت: مطرح نمودن القابی چون ام‌الائمه و ام‌ابیها بیانگر جایگاه بسیار والای ایشان نزد خداوند تبارک تعالی، پیامبر(ص) و اائمه اطهار(ع) است.

این مسئول تصریح کرد: در یک جمله می‌توان حضرت فاطمه(س) را اسوه زنان عالم و بهترین الگو برای همه شیعیان و جهانیان عنوان کرد.

مسئول بسیج طلاب سپاه استان قزوین افزود: حضرت فاطمه(س) در همسرداری، تربیت فرزندان و رعایت عفاف و حجاب همواره نمونه بودند و در موضوع ولایتمداری و پشتیبانی از ولایت نیز همواره پا به پای حضرت علی(ع) قدم بر می‌داشتند.

حجت‌الاسلام مصطفایی با اشاره به احادیث پیامبر اکرم(ص) در شان حضرت فاطمه(س) تبیین کرد: ما باید به داشتن چنین اسوه‌ای افتخار کنیم و سعی کنیم سیره ایشان را در زندگی روزمره خود نیز پیاده کنیم.

وی تشریح کرد: ما باید به سبک زندگی و تبعیت از ائمه اطهار(ع) و به‌ویژه حضرت فاطمه(س) پایبند باشیم و بدان عمل نماییم.

این مسئول در خاتمه ضمن اشاره به برکات وجودی جضرت فاطمه(س) برای همه جهانیان و به ویژه شیعیان خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال ایام سوگواری حضرت فاطمه(س) هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی نسبت به سال‌های گذشته توسعه یافته است.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار