فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور با اشاره به تهدیدات دشمنان مبنی بر وجود گزینه های روی میز، گفت: این حرف دشمنان به غیر از تمسخر برای ما چیز دیگری نیست، زیرا ما تمامی حرکات دشمنان را رصد می کنیم. همانجایی که نقطه قوت دشمن است نقطه ضعف دشمن نیز می تواند باشد.
کد خبر: ۸۸۳۲۸۶۲
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سیاهکل، سردار علی فضلی در یادواره شهدای دانشجوی سیاهکل و گرامیداشت شهدای مدافع حرم گیلان در دانشکده سماء سیاهکل اظهار داشت: ولایتمداری، قانون و دشمن ستیزی مردم جمهوری اسلامی ایران از ویژگی های اساسی انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: اگر مقاومت اسلامی در جهان در حال انجام است و مجاهدین راه خدا در بلاد اسلامی شکل می گیرند؛ به دلیل دریافت اندیشه انقلابی از مردم انقلابی ایران است.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور تأکید کرد: مولای ما مدتی است که به مسئله انقلابی گری و انقلابی بودن عنایت ویژه ای دارند، لازمه کار این است که انقلابیون و آنهایی که مجاهدت در راه خدا کرده اند و در مسیر ولایت باقی ماندند را عزیز بداریم و آنها را تحصین و تکریم کنیم تا این روحیه در جامعه اسلامی ما حفظ شود و آن را به نسل های آینده بدهیم.

سردار فضلی با بیان اینکه این رسالت همه ما به ویژه مسئولین در آموزش و پرورش، دانشگاه ها و آموزش عالی است که این اندیشه را تبیین کنند، گفت: باید این کار را انجام دهیم تا دانش آموزان و دانشجویان به ماهیت خودشان و به این مسئله به صورت عمیق پی ببرند.

وی با بیان اینکه خوشحال شدم که واحد دفاع مقدس در این دانشکده تدریس می شود، گفت: هجمه فرهنگی، ناتوی فرهنگی، شبیه خون فرهنگی و جنگ نرم به جوانان معصوم ما حمله کرده است. جنگ نرم می خواهد ما را به جناح و گروهی وصل کند، ما سرباز نظام هستیم و در این گروه ها نمی گنجیم. امروز می خواهند بین ما ایجاد فاصله و شکاف کنند. باید کاری کنیم تا شرمنده شهدا و امام شهدا نشویم.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور خاطرنشان کرد: در ایتدای انقلاب دشمن قصد داشت تا از قومیت ها و مذاهب بهره بگیرد و تفرقه بین شیعه و سنی را به وجود بیاورد و گروه های معاند و ضد انقلاب را در مناظق مختلف کشور به وجود بیاورد.

سردار فضلی با بیان اینکه سیاهکل پاتوقی برای گروهک های معاند بود، خاطرنشان کرد: گروهک های باطل فکر می کردند که می توانند با پوشش؛ انقلاب اسلامی را نابود کنند، اما درود بر این مردم که با یاری کردن امام تمامی افکار پلید آنها را باطل کردند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲۲۰ شهید والامقام شهرستان سیاهکل، گفت: شهدای این شهرستان سرمایه بزرگی برای سیاهکل هستند و وجود این شها نشان می دهد مردم شریف ما در مواجهه با دشمنان هوشمندانه عمل کرده اند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور با بیان اینکه دشمنان همواره سعی بر این دارند تا به نظام اسلامی لطمه وارد کنند، ابراز کرد: دشمنان در سال های ۶۸، ۷۸ و ۸۸ به شکل های گوناگون سعی بر لطمه وارد کردن بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشتند. باید اینها با جوانان ما طرح موضوع شود و داوری را جوانان ما انجام بدهند.

سردار فضلی با بیان اینکه امام با اعتماد به جوانان توانست حکومت اسلامی را مستحکم تر کند، تصریح کرد: جنگ با معاندین داخلی و جنگ با گروهک ها در جنگل از جمله کارهایی بود که در اوایل انقلاب با آن مواجه بودیم.

وی افزود: در اوایل انقلاب در یک روز ۷۴ ترور در تهران انجام شد و همزمان با این ترورها جنگ نیز به ما تحمیل شد و تمامی نیروهای انقلابی در سراسر کشور با آنها مواجهه شده بودند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور با بیان خاطره ای از دوران هشت ساله دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اداره جنگ داخلی و جنگ بیرونی با حضور بی صدر و با توجه به نفاق وی مشکلاتی را ایجاد کرده بود. وی حتی در یک جلسه نیروهای بسیجی و مردمی می گفت که شما چرا به جبهه آمده اید؟ شما آموزش ندیده اید و به ما مهمات نیز نمی دادند و ما را تحقیر می کرد.

سردار فضلی افزود: در این جلسه با دوستان خودمان صحبت کردیم و گفتیم که بنی صدر را حول بدهیم تا وی در پله های بیافتد و خداکند دست و پایش بشکند. این کار را انجام دادیم اما محافظان وی را بلند کردند و از آنجا بردند.

وی با اشاره به تهدیدات دشمنان مبنی بر وجود گزینه های روی میز، گفت: این حرف دشمنان به غیر از تمسخر برای ما چیز دیگری نیست، زیرا ما تمامی حرکات دشمنان را رصد می کنیم. همانجایی که نقطه قوت دشمن است نقطه ضعف دشمن نیز می تواند باشد.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور با بیان اینکه دانشجویان افسران جنگ نرم و اساتید فرماندهان جنگ نرم هستند، گفت: باید روشنگری کنیم و با تاریخ گذشته آشنا شویم، باید نقشه توطئه دشمن را رصد کنیم، تهدید آینده دشمن را بشناسانیم.

ارسال نظرات