فرمانده سپاه سیاهکل با بیان اینکه مراسم هفته ای با شهدا از تاریخ هفتم اسفندماه آغاز می شود گفت: ما شهید داده ایم و می خواهیم به مدت یک هفته با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در شهرستان؛ اهداف شهدا و آرمان هایی را که برای آن جان خودشان را نثار کردند را برای همسنگران آنها یادآوری و برای نسل های بعدی معرفی کنیم.
کد خبر: ۸۸۳۲۸۶۰
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

سرهنگ داریوش خوشحال در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان ازر سیاهکل با بیان اینکه می بایست یاد شهدا در زندگی ما جاری باشد، اظهار کرد: در طول سالیان گذشته هرجا که به مشکل برمی خوردیم با توسل به شهدا مشکلات ما برطرف می شد.

وی با اعلام خبر برگزاری هفته ای با شهدا درسیاهکل، گفت: ما شهید داده ایم و می خواهیم به مدت یک هفته با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در شهرستان؛ اهداف شهدا و آرمان هایی را که برای آن جان خودشان را نثار کردند را برای همسنگران آنها یادآوری و برای نسل های بعدی معرفی کنیم.

فرمانده سپاه سیاهکل با بیان اینکه مراسم هفته ای با شهدا از تاریخ هفتم اسفندماه آغاز می شود، تصریح کرد: یادواره شهدای دانشجو با حضور سردار علی فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه ۱۰ اسفندماه در دانشکده سما سیاهکل برگزار شد.

سرهنگ خوشحال افزود: ویژه برنامه این هفته یادواره ۲۲۰ شهید والامقام شهرستان سیاهکل در ساعت ۱۵ هشتم اسفندماه در سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت زهرا(س) می باشد که با سخنرانی سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در مسجد جامع سیاهکل برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ما هرکاری بکنیم باز هم مدیون شهدا هستیم، گفت: از تمامی مردم فهیم، ولایتمدار و شهیدپرور سیاهکل دعوت می کنم تا در برنامه های مختلف ورزشی، قرآنی و یادواره های شهدای این هفته شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، برگزاری مسابقه دو رهروان شهدا از سالن شهدا تا گلزار شهدا در ساعت ۱۰ هفتم اسفند، همایش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در ساعت ۱۵ هشتم اسفند، همایش زنان ایثارگر در ساعت ۱۵ نهم اسفند و پیاده روی خانوادگی و دانش آموزی از سال شهدا تا گلزار شهدا در ساعت هشت روز یازدهم اسفندماه از دیگر برنامه های هفته ای با شهدای شهرستان سیاهکل می باشد.

ارسال نظرات