معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:
معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در انقلاب اسلامی چیزی به نام عقب نشینی نداریم گفت: دستور ولایت هر موقع صادر شود باید برگشت؛ حتی اگر در قلب دشمن باشیم. هرجای که ما مذاکره نمودیم سرمان کلاه رفت نمونه آن هم صدور قطع نامه۵۹۸ است.
کد خبر: ۸۸۳۲۸۵۱
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از آستانه اشرفیه، سردار طهماسبی در یادواره ۴۲۶ شهید شهرستان آستانه‌اشرفیه و گرامیداشت دو شهید گمنام که در حرم مطهر شهدای آستانه‌اشرفیه برگزار شد با بیان اینکه گیلان در دوران دفاع مقدس ۴گردان قهرمان داشت اظهار کرد: بچه های گیلان در دوران دفاع مقدس خوش درخسیدند.

وی تصریح کرد: شهیدان خوش‌سیرت و املاکی در دوران دفاع مقدس به‌گونه‌ای چهار گردان را به مقصد موردنظر بردند که کسی متوجه نشد و این کاری است که از هرکسی برنمی‌آید ولی گیلانی‌های ولایتمدار ازاین‌دست کارها را با تکیه‌بر ایمان و ذکاوتشان انجام می‌دهند.

سردار طهماسبی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی چیزی به نام عقب نشینی نداریم گفت: دستور ولایت هر موقع صادر شود باید برگشت؛ حتی اگر در قلب دشمن باشیم. هرجای که ما مذاکره نمودیم سرمان کلاه رفت نمونه آن هم صدور قطع نامه۵۹۸ است.

وی از حزب‌الله به‌عنوان نوه انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: اسرائیلی‌ها به آمریکا برای حمله به ایران فشار می‌آوردند که نماینده آمریکا در سازمان ملل به آن‌ها گفت حمله به ایران به این سادگی نیست و ما موضع بسیجیان آن‌ها را نمی‌دانیم و شما برای اطمینان به جنوب لبنان و حزب‌الله به‌عنوان نوه انقلاب ایران به بهانه‌ای حمله کنید و نتیجه را ببینید که آن‌ها نیز پس از حمله به جنوب لبنان با دستپاچگی سراغ آمریکایی را رفتند و گفتند این حزب‌الله هر چه می‌گوید عمل می‌کند هر طور می‌توانید جنگ را تمام کنید.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد:باید برای همه مستضعفان با توانایی پیاده نمودن اقتصادمقاومتی الگو باشیم.

وی جهاد، مدیریت جهادی و تلاش را از وظایف ما در برابر شهدا دانست و گفت: با تکیه بر این شاخصه ها می توانیم جبران عقب ماندگی های گذشته را داشته باشیم.

ارسال نظرات