خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خطاب به مسئولین:

قرار نیست یادواره شهدا برای دست بوسی شما برگزار شود/ نیروهای فدایی انقلاب را باید کمک کنیم نه سرکوب

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه این زیبنده استان ما نیست که فرمانداری بگوید سخنران یادواره شهدا را من باید مشخص کنم گفت: در طول 38 سال گذشته نداشتیم که قرار است یادواره شهدا را به دست بوسی شما بیاوریم که به جای آرمان شهدا از آرمان برجام سخن گفته شود و مسئولین دولت مورد تعریف و تمجید قرار بگیرند.
کد خبر: ۸۸۳۲۸۳۱
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ صفرعلی اسماعیلی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) صبح امروز در همایش تجلیل از برترین های حوزه امر به معروف و نهی ازمنکر بسیج استان اظهار داشت: بعضی اوقات منکراتی در جامعه خودنمایی می کند که خطرات آن به مراتب بیشتر از مسائل عادی و روزمره مانند غیبت یا بی حجابی است.

وی عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر در تمام مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نقش دارد و نباید از مباحث فرهنگی و اقتصادی و سیاسی در جامعه غافل باشیم.

برای انحراف افکار عمومی از بی لیاقتی خودشان جای موضوعات را عوض می کنند 

اسماعیلی ادامه داد: مسئولینی که چند مدت از کارشان گذشته است امروز به جای آنکه به وظیفه و ماموریت خود عمل کنند؛ برای اینکه افکار عمومی را از بی لیاقتی خودشان منحرف کنند جای موضوعات را عوض می کنند.

وی تصریح کرد: برخی از مسئولین به جای اینکه بگویند چه مشکلی از مردم را حل کرده اند مسائلی را مطرح می کنند که اصلا دغدغه نیست. و چیزهایی به خور جامعه می دهند که ربطی ندارد .

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: مسئولینی که می گویند بعضی ها مانع توسعه در استان هستند منظورشان چه کسانی است و از چه نوع توسعه ای سخن می گویند؟

وی تشریح کرد: در توسعه اقتصادی که هدف و خواسته همه حل مشکلات مردم، بیکاری و رونق اقتصادی است و کسی مخالف این نیست و در توسعه سیاسی نیز مردم ما در عالم نظیر ندارند و چه کسانی با مشارکت سطح بالای مردم در همه مراحل تصمیم گیری در نظام مخالفند؟

اسماعیلی خطاب به مسئولین اظهار داشت: چه کسانی در عرصه فرهنگ مخالف توسعه استان هستند. شما نگران دین، اعتقادات و روحیه انقلابی مردم هستید یا نگران چیز دیگر؟

وی متذکر شد: بعضی می گویند به حال هنر استان باید گریه کرد و متدینین در مقابل هنرمندان می دانند و این اشتباه است .

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: قبل از انقلاب هیچ دینداری به سینما نمی رفت یا حتی در خانه تلویزیون نداشت چون هنر نبود بلکه ابتذال بود که پخش می شد اما بعد از پیروزی انقلاب سینما و تلویزیون جایش را در زندگی مردم باز کرد و مسجد محل نمایش فیلم شد.

وی عنوان کرد: خیلی از هنرمندان ما از جمله شعرا، کارگردانان و نویسندگان و غیره در طول سال شاهد هستیم که گروه های هنری دیدارهای طولانی مدت با مقام معظم رهبری دارند.

هنر باید در خدمت دین باشد نه در مسیر ابتذال

اسماعیلی تاکید کرد: هنر باید در خدمت دین، انقلاب، آرمان ها و ارزش ها باشد و کمک به پیشرفت اهداف دینی مورد استقبال همه است. حداقل طیف متدین با آن رابطه خوبی دارند.

وی با بیان اینکه بعضی ها ابتذال و بی بند و باری را هنر می نامند اینجاست که باید معروف و منکر را شناخت اظهار داشت: یک وقت است که از روی ناآگاهی منکری رایج می شود و یک وقت اجرای کنسرت مبتذل دغدغه می شود و دیگر اشتغال ، رکود و معیشت مردم دغدغه مسئولین نیست.

اشتباه روی ها باید تذکر داده شود

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ما است و شامل همه بخش های حکومتی می شود نه تنها در کف خیابان ها، اشتباه روی ها باید تذکر داده شود تا مسیر درست شود.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند " یکی از معروف های مهم تقویت نظام اسلامی است" گفت: چند دهه است که دشمن اصلی ما آمریکا است و همه می دانند حالا اگر نیروهای ارزشی و انقلابی را کوبیدند می گویند نقد کردیم اما تا کنون چند سخنرانی و چقدر موضع گیری علیه اسرائیل خبیث و آمریکای جنایتکار از سوی مسئولین دولتی شاهد بودیم. اما تمام زور و فشار علیه نیروهای انقلابی است.

نیروهای فدایی انقلاب را باید کمک کنیم نه سرکوب

اسماعیلی با تاکید بر اینکه نیروهای فدایی انقلاب را باید کمک کنیم نه سرکوب متذکر شد: مسئول نظام اسلامی باید وظیفه خودش را که کمک به انقلاب اسلامی است بداند و عمل کند .

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خطاب به مسئولین افزود: چه تحریمی را برطرف کردید؟ هر چه بوده به برکت خون شهدا و روحیه انقلابی ملت و رهبری شایسته نظام است. چرا موفقیت ها را از خودتان می دانید؟ چرا بد تفسیر می کنید؟

بی بصیرت ها در جبهه باطل اند

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب بیانات ارزنده ای از درس های مکتب عاشورا برای ما بیان فرمودند " عاشورا به ما درس می دهد که در جبهه دفاع از دین، بصیرت بیش از هرچیز لازم است " ادامه داد: بی بصیرت ها در جبهه باطل اند بدون اینکه خود بدانند مانند جبهه ابن زیاد که بی بصیرت زیاد بودند اما کافر و فاسد نبودند.

تقویت روحیه انقلابی گری و استکبارستیزی معروف است

اسماعیلی اظهار داشت: ما اعتقاد داریم که معروف تقویت روحیه انقلابی گری و استکبارستیزی است و اگر روزی در مقابل دشمن کوتاه آمدیم به انقلاب، شهدا و امام شهدا خیانت کردیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب با حرکت ملت ما در مسیر انقلاب و عملکرد انقلابی مسئولین داشته های زیادی کسب کردیم گفت: تمام دستاوردهای ما از ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن بوده نه از سر سازش و تسلیم ما در برابر دشمن، که اگر خلاف این فکر کنیم دشمن و حیله هایش را باور نکردیم .

اسماعیلی با اشاره به وقایع اخیر استان تصریح کرد: به ائمه جمعه توهین کردند، نامه نوشتند و جملات و کلماتی را بکار بردند ، تهمت زدند، آنان را افراطی خواندند.

این فضا در شان استان ما نیست

وی با بیان اینکه این زیبنده استان ما نیست که فرماندار بگوید سخنران یادواره شهدا را من باید مشخص کنم گفت: در طول 38 سال گذشته نداشتیم که قرار است یادواره شهدا را به دست بوسی شما بیاوریم که به جای آرمان شهدا از آرمان برجام سخن گفته شود و مسئولین دولت مورد تعریف و تمجید قرار بگیرند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) با تاکید بر اینکه این فضا در شان استان ما نیست افزود: تمام علما در استان و خارج استان در برابر سخنان استاندار موضع گرفتند و آن را محکوم کردند اما ایشان پاسخ شایسته را ندادند و هنوز از مردم عذرخواهی نکردند و نباید این موارد در استان تکرار شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار