خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه با بیان اینکه، نقش حضرت زهرا(س) در ولایت مداری و در دفاع از ولایت برجسته است، گفت: ایشان در راه دفاع از ولایت سیلی خوردند و به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۸۸۳۲۸۱۵
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

حجت السلام حسن ارمغان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س)به ویژگی های شاخص و فضائل ایشان اشاره و اظهارداشت: فضائل حضرت زهرا|(س) هم در روایات و هم در قران به صورت خاص و هم به صورت عام آمده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: آیات تطهیر و مودت به صورت خاص در شان حضرت فاطمه (س) آمده است و آیاتی نیز در سوره شوراء وفرقان نیز در شان ایشان نازل شده است.

وی محور بودن حدیث کساء و تسبیحات ایشان را از جمله فضائل ایشان دانست و عنوان کرد: حضرت زهرا(س) در بین چهار معصوم قرار دارند و اولین شخصی که وارد بهشت می شود حضرت زهرا(س) هستند و اهل بیت(ع) نام حضرت زهرا (س) را زیاد می برند.

ارمغان با اشاره به احترام بسیار زیاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و حضرت علی (ع) به حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: ولایت مداری حضرت زهرا(س) نیز برجسته است اگر ایشان سیلی خوردند و به خاطر دفاع از ولایت بود.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) هیچ وقت از خانه خارج نشدند مگر زمانی که برای دفاع از ولایت از خانه خارج شدد، افزود: هر کسی به ولایت نزدیک شود دشمن سعی می کند که دستش را از دست ولایت کوتاه کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه با بیان اینکه مهمترین الگوی بانوان و همه افراد در جامعه حضرت زهرا(س) هستند، عنوان کرد: امروز همه افراد جامعه باید گوش به فرمان ولایت باشند منویات ولایت را گوش و از ولایت فاصله نگیرند چرا که اگر فاصله گرفتند شکست خواهند خورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها