خبرهای داغ:
شهرستان مرزی قصرشیرین پنجشنبه هفته جاری، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) همانند سایر نقاط کشورمان میزبان پیکرهای مطهر سه شهید گمنام خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۳۲۸۰۶
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های تشییع پیکر شهدای گمنام گفت: با هماهنگی های صورت گرفته پیکر مطهر این سه شهید دوران دفاع مقدس روز چهارشنبه از محل نمایشگاه جلوه های ایثار وارد شهرستان می شود.
نعمت الله نازپرورده با بیان اینکه این شهرستان هنوز مطهر به بوی شهداست و مردم این دیار با شهدا غریبه نیستند، افزود: پیکرهای مطهر شهدای گمنام پس از ورود به قصرشیرین ابتدا به مسجد جامع این شهر انتقال می یابد و مردم و مسوولان در روز چهارشنبه و در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) علاوه بر اقامه نماز مغرب، مفتخر به زیارت پیکرهای مطهر این شهدا خواهند شد.
معاون فرماندار قصرشیرین، برگزاری دعای زیارت عاشورا، آیین وداع با پیکر مطهر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس و برپایی آیین های عزاداری و سوگواری شب شهادت حضرت زهرا (س) در محل مسجد جامع قصرشیرین را از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده اعلام کرد.
نازپرورده افزود: در روز پنجشنبه هفته جاری نیز پیکرهای مطهر سه شهید از محل مسجد مهدیه بر دستان مردم قدرشناس قصرشیرین به سمت بوستان شاهد واقع در مرکز شهر محل تدفین شهدا تشییع می شود.
وی با بیان اینکه جای جای قصرشیرین محل رشادت های رزمندگان اسلام در دفاع از آرمان های انقلاب است و هنوز سنگرهای شهدا در این شهر پا برجا است، اضافه کرد: قصرشیرین نقطه آغاز و پایان جنگ تحمیلی است و فضای معنوی این شهر با آرام گرفتن پیکرهای مقدس شهدای گمنام معنوی تر می شود.
ارسال نظرات