کنگره بین‌المللی علمی شهدای مدافع حرم با هدف نشر و توسعه فرهنگ مقاومت از زبان علم و از منطق دانشگاهی طراحی شده است.
کد خبر: ۸۸۳۲۷۸۹
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مجتبی بلباسی در جلسه انتخابات مجمع بسیج اساتید استان که در مجموعه باشگاه برق ساری برگزار شد، اظهار کرد: کنگره بین‌المللی علمی شهدای مدافع حرم مهرماه سال 96 در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مازندران در این کنگره میزبان اساتید و دانشمندان جهان اسلام است، افزود: کنگره بین‌المللی علمی شهدای مدافع حرم با هدف نشر و توسعه فرهنگ مقاومت از زبان علم و از منطق دانشگاهی طراحی شده است.

مسؤول بسیج اساتید مازندران خاطرنشان کرد: دانشگاه مازندران به‌عنوان دانشگاه مادر در استان دبیرخانه علمی این کنگره را برعهده دارد و همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی از جمله سپاه به‌عنوان پشتیبان کنگره وارد میدان شده‌اند.

این مسؤول با اعلام اینکه بسیج اساتید مازندران به‌عنوان دبیرخانه اجرایی مسؤولیت مدیریت کار را برعهده گرفته است، بیان کرد: امروز رونمایی از سایت، لوگو، سامانه و پوستر انجام شده و فراخوان و جذب مقاله از طریق سامانه Iscmdh.umz.ac.ir انجام می‌شود.

بلباسی در پایان گفت: دبیرخانه علمی این کنگره در دانشگاه مازندران و دبیرخانه اجرایی در استانداری مستقر است.

 ظهر امروز انتخابات مجمع بسیج اساتید مازندران در مجتمع برق ساری برگزار شد و در این برنامه از سایت و پوستر کنگره بین‌المللی علمی شهدای مدافع حرم که در سال آینده در مازندران برگزار می‌شود با حضور استاندار مازندران، امام جمعه قائم‌شهر، جانشین فرمانده سپاه، مدیران کل و مسؤولان استان رونمایی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها