خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) :
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه سخنان استاندار دل مردم ولایت مدار استان را آزرده است، گفت: مشكل استان خراسان جنوبي بيكاري و جاده هاي آن مرگ است، نه رقاصي.
کد خبر: ۸۸۳۲۷۶۳
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی اكبرپور در نشست سیاسی در جمع كاركنان ناحيه زيركوه ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س)  اظهارداشت: حضرت فاطمه زهرا(عليها السلام)، دختر گرامى پيامبر اكرم(صلى الله عليه وآله وسلم) و خديجه كبرى، چهارمين دختر پيامبر اسلام(صلى الله عليه وآله وسلم) است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: پرورش زهرا(عليها السلام) در كنار پدرش رسول خدا و در خانه نبوّت بود خانه اى كه محلّ نزول وحى و آيه هاى قرآن است. آنجا كه نخستين گروه از مسلمانان به يكتايى خدا ايمان آوردند و بر ايمان خويش استوار ماندند.آن سالها در سراسر عربستان و همه جهان، اين تنها خانه اى بود كه چنين بانگ اللّه اكبراز آن برمى خواست.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(عليها السلام) بعد از ازدواج با اميرالمؤمنين على(عليه السلام)، به عنوان بانويى نمونه بر تارك قرون و اعصار درخشيد، گفت: دختر پيامبر همچنان كه در زندگى زناشويى نمونه بود، در اطاعت پروردگار نيز نمونه بود و هنگامى كه از كارهاى خانه فراغت مىيافت به عبادت و به نماز، دعا، تضرّع به درگاه خدا و دعا براى ديگران می پرداخت.

اکبرپور افزود: امام صادق(عليه السلام) از اجداد خويش از حسن بن على(عليه السلام) روايت كرده است كه : مادرم شبه هاى جمعه را تا بامداد در محراب عبادت مى ايستاد و چون دست به دعا برمىداشت مردان و زنان باايمان را دعا مىكرد، امّا درباره خود چيزى نمى گفت.روزى بدو گفتم: مادر! چرا براى خود نيز مانند ديگران دعاى خير نمىكنى؟ گفت: فرزندم! همسايه مقدّم است.

وی ادامه داد: فاطمه(عليها السلام) تا وقتى كه رسول خدا از دنيا نرفته بود، سختى ها و تلخى ها زندگى را با ديدن سيماى تابناك پيامبر اكرم(صلى الله عليه وآله وسلم) بر خود هموار مى نمود، ملاقات پدر تمام رنجها را از خاطرش مى زدود و به او آرامش و قدرت مىبخشيد.امّا مرگ پدر، مظلوم شدن شوهر، از دست رفتن حقّ، و بالاتر از همه دگرگونيهايى كه پس از رسول خدا(صلى الله عليه وآله وسلم) ـ به فاصله اى اندك ـ در سنّت مسلمانى پديد آمد، روح و سپس جسم دختر پيغمبر را سخت آزرده ساخت.

اکبرپور گفت: سرانجام، دختر پيغمبر، دنيا را به دنيا طلبان گذاشت و به لقاى پروردگارش شتافت فاطمه را شبانه دفن كردند و على(عليه السلام) او را به خاك سپرد، و او اين گونه مظلوم و شهيد از دنيا رفت.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) تصریح کرد: در تاريخ شهادت آن بانوى بزرگ نيز محدّثان اقوال گوناگونى دارند كه مشهورتر از همه، سيزده جمادى الاولى سال يازده هجرى و ديگرى سوم جمادى الثّانى همان سال است

اكبر پور در ادامه به اوضاع سياسي استان و اتفاقات پيش آمده به مناسبت سخنراني استاندار خراسان جنوبي اشاره اي كرد و گفت: خراسان جنوبي داراي مردمي ولايت مدار و دين دار و دوست دار ارزشها هستند لذا سخنان استاندار نه تنها باعث شادي مردم نمي شود بلكه مردم را آزرده خاطر كرده است.

وی خطاب به استاندار متذکرشد: مشكل استان خراسان جنوبي بيكاري است ، جاده هاي مرگ است، نه رقاصي.


ارسال نظرات
پر بیننده ها