تفنگداران عشایر برگزار می کنند؛
هدف از برگزاری این همایش حفظ انسجام و آمادگی بسیج عشایر در مقابله با تهدیدات و همچنین برقراری امنیت پایدار و حفظ محیط زیست عنوان شد.
کد خبر: ۸۸۳۲۶۹۶
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، فرمانده حوزه مقاومت بسیج عشایری شهیون استان خوزستان از برگزاری همایش تفنگداران عشایر با موضوع بسیج عشایر، امنیت و حفظ محیط زیست خبر داد.
 
وی هدف از برگزاری این همایش را حفظ انسجام و آمادگی بسیج عشایر در مقابله با تهدیدات و همچنین برقراری امنیت پایدار و حفظ محیط زیست دانست.

در این همایش که تعداد 250 نفر از بسیجیان عشایر حضور داشتند، جانشین فرمانده سپاه ناحیه دزفول و همچنین ریاست اداره ی محیط زیست شهرستان دزفول نیز از سخنرانان این همایش بودند.
 
در ادامه نیز یکی از شاعران محلی شعرهای حماسی و انقلابی سرود و همچنین با پخش کلیپ های تیراندازی های غیر مجاز در عروسی ها و مراسمات عمومی، خطرات و مشکلات بوجود آمده برای مردم به نمایش گذاشته شد که باعث تاثیر فراوان در حضار در همایش شد.

همچنین در این همایش بخشدار بخش شهیون و فرماندهان انتظامی بخش شهیون و سردشت، ریاست بانک انصار شهرستان دزفول، ریاست آموزش و پرورش بخش شهیون و تعدادی از معلمین و همچنین بزرگان طوایف حضور داشتند.

در پایان مراسم جانشین ناحیه از وضعیت ساختمان حوزه و همچنین سالن ورزشی بازدید کردند.
 
 
 
 

ارسال نظرات