محمد فرهادی گفت: ما در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از همه ظرفیت های سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری در تحقق اقتصاد مقاومتی در وزارت علوم و فناوری استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۸۳۲۶۱۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸

محمد فرهادی وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره ظرفیت های بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از همه ظرفیت های سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری در تحقق اقتصاد مقاومتی در وزارت علوم و فناوری استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: ما در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طرح هایی را به ستاد اقتصاد مقاومتی در دولت ارائه داده ایم و این طرح ها در ستاد اقتصاد مقاومتی تصویب شده است؛ این طرح ها در حوزه های آموزش عالی، در حوزه تحقیقاتی و در حوزه فناوری است، البته یک بخش را نیز به دیپلماسی علمی اختصاص داده ایم به عبارتی ما با این کار می توانیم از ظرفیت هایی که وجود دارد به خوبی استفاده کنیم.

فرهادی با اشاره به نقش بسیج درطرحی که وزارت علوم به ستاد اقتصاد مقاومتی ارائه کرده است، گفت: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری در چه جاهایی بیشتر فعالیت دارد؟ این بسیجیان در محیط های دانشگاهی فعالیت دارند و در محیط های تحقیقاتی وعلمی فعال هستند، ما خودمان نیز در وزارت وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری از همان قشر هستیم.



ارسال نظرات