اینکه طرح صدقات با هدف ترویج سنت‌های حسنه انفاق، احسان و نیکوکاری و بهره‌‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در فرایند خدمت‌رسانی به نیازمندان اجرا می‌شود .
کد خبر: ۸۸۳۲۵۰۷
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان دیدار با اشاره به اینکه کمیته امداد یک نهاد مردمی است و فعالیت‌های آن بر پایه و اساس مردم شکل می‌گیرد، اظهار کرد: افزایش حضور مردم در فعالیت‌های کمیته امداد موجب کارآمدی و اثربخشی خدمات این نهاد می‌شود.

هدایت صفری با اشاره به بسترهای فراهم شده در کمیته امداد برای استفاده از ظرفیت صدقات مردمی در کمک‌رسانی به محرومان گفت: در این بخش قابلیت لازم برای پرداخت صدقات از طریق تلفن همراه و اینترنتی نیز فراهم شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به وجود 138 هزار مشترک صندوق صدقات در زنجان گفت: تا پایان بهمن ماه میزان مشارکت خیران در این طرح بیش از 53 میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه طرح صدقات با هدف ترویج سنت‌های حسنه انفاق، احسان و نیکوکاری و بهره‌‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در فرایند خدمت‌رسانی به نیازمندان اجرا می‌شود، افزود: طرح صدقات یکی از مهمترین طرحهای این نهاد در حوزه مشارکت‌های مردمی به شمار می‌‌رود.

صفری گفت: همه مبالغ جمع‌آوری شده در این طرح به منظور رفع نیازهای خانواده‌های تحت پوشش در بخش‌های مختلف از جمله کمک به اشتغال، جهیزیه، مسکن، کمک به درمان نیازمندان، کمک به تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند هزینه می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: درآمد حاصل از طرح صدقات موجب می‌شود منابع در مسیر خدمت اثر بخش به نیازمندان جاری شود.

ارسال نظرات