وزیر علوم در چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری:

جوانان انقلابی ما نقش پر رنگی در اقتصاد کشور دارند

فرهادی تصریح کرد: با جهادگری نخبگان و دانشمندان ما و همچنین هم افزایی که باید بین مسئولین و سازمان های مربوطه انجام شود تا از توانمندی علمی حوزه پژوهشی این جوانان در تمامی حوزه ها استفاده شود.
کد خبر: ۸۸۳۲۵۰۶
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر محمد فرهادی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری بیان کرد: این روزها که به لطف الهی یک همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی، بسیج و نخبگان به وجود آمده است توانسته اند که کیفیت محصولات و کالاهای ایرانی را در جهان بالا ببرند که باعث افتخار ایران است.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیتی که جوانان انقلابی و مومن ایرانی دارند باید برای آنان راه باز شود تا محصولات معرفی شود و یک سامان دهی همه جانبه ای در جبهه علم پژوهش و فناوری شود.

وزیر علوم گفت: جوانان انقلابی ما که مقام معظم رهبری آن ها را خوب شناخته است نقش پر رنگی در اقتصاد کشور دارند که می توانند در باز کردن گره های اقتصادی راه گشا باشند. تولید ملی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی انصافا در دستور کار دولت قرار گرفته است و دولت همیشه از جبهه علمی و پژوهشی حمایت می کند.

فرهادی تصریح کرد: با جهادگری نخبگان و دانشمندان ما و  همچنین هم افزایی که باید بین مسئولین و سازمان های مربوطه انجام شود تا از توانمندی علمی حوزه پژوهشی این جوانان در تمامی حوزه ها استفاده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار