خبرهای داغ:

پیام بسیج دانش‌آموزی استان همدان در پی رجعت پیکر شهید «حسین سپهر» به وطن

در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و رجعت پیکر مطهر شهید «حسین سپهر»، دانش آموز بسیجی 15 ساله در دوران دفاع مقدس که پس از گذشت 31 سال به دیار شهید پرور و ولایت مدار همدان بازگشتند، سازمان بسیج دانش‌آموزی استان پیامی را صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۳۲۵۰۰
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در آستانه سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و رجعت پیکر مطهر شهید «حسین سپهر»، دانش آموز بسیجی 15 ساله در دوران دفاع مقدس که پس از گذشت 31 سال به دیار شهید پرور و ولایت مدار همدان بازگشتند، سازمان بسیج دانش آموزی استان پیامی را صادر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، رجعت پیکر پاک و مطهر شهید والامقام، دانش آموز بسیجی، شهید «حسین سپهر» را گرامی داشته و با دعوت از دانش آموزان و سایر اقشار مردم برای شرکت در مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید، بر تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا، امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) در تداوم راه شهدا و استمرار حرکت انقلابی که شهدا آغازگر آن بودند تاکید می‌نماید.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش آموز کشور، یک هزار و 74 شهید دانش آموز استان همدان و شهید «حسین سپهر»، این نکته قابل ذکر است که از هر 8 شهید گلگون کفن استان همدان، یک نفر شهید دانش آموز است.

در این پیام آمده است: سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بر تربیت و توانمندسازی دانش آموزان در تداوم راه امام، شهیدان و حرکت در مسیر انقلاب اسلامی که حاصل خون پاک هزاران شهید و مجاهدت ملت با بصیرت ایران اسلامی است تاکید کرده، و در این راه انشاالله ثابت قدم و با انجام به تکالیف الهی و وظایف دینی و انقلابی خود، پاسدار حرمت خونشان خواهیم بود.

گفتنی است؛ شهید گرانقدر و معزز «حسین سپهر» متولد 1349 و از شهدای مفقودالجسد گردان تخریب لشگر 32 انصارالحسین(ع) استان همدان است که در 26 دی ماه سال 1365 به عنوان بسیجی در عملیات کربلای 5 در شلمچه شرکت کرده و به درجه رفیع شهادت نایل آمد و هنگام شهادت 15 سال داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات