تقویت حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسی در مسیرهای اعمال محدودیت شده در برنامه قرار دارد که بعد از توافق نهایی با راهنمایی و رانندگی جزئیات آن اعلام می شود.
کد خبر: ۸۸۳۲۴۹۹
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان با اشاره به موارد مطرح شده در شورای ترافیک شهرستان زنجان، گفت: با نزدیک شدن به نوروز 96 تلاش برای تسهیل ترافیکی در نقاط و گره های ترافیکی شهر زنجان ادامه دارد.

سمانه شاددل افزود: اصلاح هندسی میدان مدرس در شورای ترافیک شهرستان زنجان تصویب شده است.

وی به طرح اصلاح هندسی میدان مدرس اشاره کرد و اظهار داشت: این اصلاح در شورای ترافیک تصویب و به شورای ترافیک استان ارسال شده که با موافقت شورای فرادست عملیاتی می شود. اجرای این اصلاح هندسی همراه با نصب چراغ قرمز به صورت سه زمانه خواهد بود.

این مسئول تاکید کرد: با تصویب شورای ترافیک استان قبل از ایام نوروز تلاش برای اصلاح کامل هندسی برای تسهیل تردد و کاهش بار ترافیکی میدان انجام می شود. برنامه بلند مدت برای میدان مدرس نیز ایجاد تقاطع غیرهمسطح خواهد بود که اولویت نخست اجرایی نیست.

وی از ساماندهی وانت بارها در اطراف بلوار 22 بهمن زنجان خبر داد و گفت: مطابق تصمیم شورای ترافیک شهرستان زنجان نسبت به ساماندهی این وانت بارها و تجمیع آن ها در یک نقطه اقدام خواهد شد.

شاددل همچنین از اعمال محدودیت ترافیکی در روزهای پایانی اسفند برای مرکز شهر زنجان خبر داد و گفت: مقرر شد با هماهنگی راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان روز و ساعت و مسائل اجرایی این طرح بررسی و اعلام عمومی شود.

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان ادامه داد: در این طرح محدودیت ورود سواره به بافت مرکزی شهر برای تردد را اعمال می کنیم و نسبت به جلوگیری از افزایش دامنه ترافیک مرکز شهردر دستور کار خواهد بود.

وی با بیان اینکه در موارد اورژانسی نسبت به بازگشایی مسیر می توان اقدام کرد، افزود: تمهیدات لازم برای مواقع اضطراری قابل پیش بینی است. ساعت اجرایی شدن و جزئیات اجرای این طرح در دست بررسی است.

شاددل خاطرنشان کرد: تقویت حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسی در مسیرهای اعمال محدودیت شده در برنامه قرار دارد که بعد از توافق نهایی با راهنمایی و رانندگی جزئیات آن اعلام می شود.

ارسال نظرات