خبرهای داغ:
دقایقی پیش؛

فضای همدان با ورود پیکر مطهر شهید«حسین سپهر»عطرآگین شد

در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) فضای استان همدان با ورود پیکر مطهر شهید «حسین سپهر» عطرآگین شد.
کد خبر: ۸۸۳۲۴۵۷
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر شهید «حسین سپهر» از شهدای مفقودالجسد گردان تخریب لشگر 32 انصارالحسین(ع) دفاع مقدس عصر امروز به زادگاهش وارد شد و مورد استقبال مردم دارالمومنین همدان قرار گرفت.

مراسم استقبال که از سه راهی شهرک فرهنگیان از دقایقی پیش آغاز و تا مسجد قمر بنی هاشم شهرک ادامه خواهد داشت، آکنده از عطر شهید شده و حضور گرم مردمی که همیشه در صحنه حال و هوای معنوی خاصی ایجاد کرده است.

مردم دارالمومنین و دارامجاهدین همدان در این مراسم به شکرانه رشادت، ایثارگری و ادای احترام به ساحت مقدس این شهید والامقام خالصانه با دود کردن اسپند و بغض های شکسته برای زیارت شهید آمده بودند تا بگویند شهدا را هرگز فراموش نمی‌کنند و ادامه دهنده راهشان هستند.

فضای همدان با ورود پیکر مطهر شهید«حسین سپهر»عطرآگین شد

شهید «حسین سپهری»، نوجوان بسیجی 15 ساله بعد پس از31 سال با استخوان، پلا ک و تکه پارچه ای آمد و با آمدنش عطر خوش ایثارگری، مهر، عشق و شهادت را در فضای شهر پیچاند و معنويت را دوباره به همه هدیه داد و پاسخي بر سؤال‌هاي جوانان شد.

همچنین مراسم وداع با پیکر مطهر شهید «سپهر» امشب همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد مهدیه همدان برگزار خواهد شد و با توجه به اینکه خانواده این شهید در تهران ساکن هستند، پیکر این بسیجی شهید برای خاکسپاری به تهران منتقل می‌شود.

گفتنی است؛ پیکر مطهر این شهید در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدا توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین به وطن بازگشت، از طریق انجام آزمایشات دی.ان.ای شناسایی شد.

فضای همدان با ورود پیکر مطهر شهید«حسین سپهر»عطرآگین شد 

انتهای پیام/

ارسال نظرات