جانشین بنیاد حفظ آثار کشور:

رمز ماندگاری انقلاب در حفظ پیوند با ولایت‌فقیه است

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور گفت: رمز ماندگاری انقلاب در حفظ پیوند با ولایت‌فقیه، معنویت و مردم است.
کد خبر: ۸۸۳۲۴۰۳
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  امیر‌سرتیپ دوم محمد فهمیده قاسم‌زاده امروز در آیین افتتاح ششمین کنگره ملی ادبیات پایداری که در محل تالار وحدت دانشگاه بین‌المللی شهیدباهنر کرمان برگزار شد با اشاره به ظرفیت هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع‌مقدس بزرگترین دانشگاهی است که می‌تواند برای همیشه تاریخ ما را تغذیه کند.

وی از امام خمینی‌(ره) به عنوان فرمانده، هدایتگر و بنیانگذار انقلاب اسلامی نام برد و افزود: امام خمینی(ره) بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب فرمان رژه نیروهای ارتش را صادر و اندیشه‌های دفاعی جدید را خلق کردند.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور با اشاره به صدور فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل ارتش، سپاه و بسیج قبل از شروع جنگ عنوان کرد: امام راحل با این فرمان‌ها، مردم را به سه نیروی سپاه و ارتش پیوند می‌دهد و پایه‌های ادبیات پایداری توسط امام خمینی(ره) از اینجا ریخته می‌شود.

وی انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از حماسه اباعبدالله(ع) دانست و افزود: حماسه هشت سال دفاع مقدس، نظام و انقلاب را امروز در اوج اقتدار قرار داده است.

فهمیده قاسم‌زاده با اشاره به منویات مقام معظم رهبری گفت: 8 سال دفاع مقدس ملت ما می‌تواند 80 سال خوراک را برای جامعه تامین کند.

وی رمز ماندگاری انقلاب را در حفظ پیوند با ولایت‌فقیه، معنویت و مردم دانست و گفت: اگر امروز از پایداری و ادبیات پایداری هشت سال دفاع مقدس می‌نویسیم و آن را ادامه می‌دهیم به‌واسطه هدایت‌ها، رهبری و پیوند با اسلام، قرآن و ولایت است.

به گزارش تسنیم، در پایان این مراسم، پیکر 17 شهید گمنام دفاع مقدس و شهید حسن عبداللهی بر دستان دانشجویان دانشگاه بین‌المللی شهید باهنر کرمان از محل تالار وحدت این دانشگاه تا مسجد دانشگاه تشییع و مراسم عزاداری در مسجد این دانشگاه برگزار شد.



تسنیم

ارسال نظرات