خبرهای داغ:
مسئول راهیان نور دانش آموزی آذربایجانشرقی در گفتگو با بسیج:
مسئول راهیان نور دانش آموزی آذربایجانشرقی در کنار مزار شهدای هویزه راهیان نور را از بهترین برنامه های زیربنایی برای دانش آموزان در مقابله با هجمه تبلیغاتی دشمنان عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۳۲۳۸۹
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹

جواد آشکاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: بهتر است هر دانش آموز و یا دانشجو در طول دوران تحصیل خود حداقل یک باز از این مناطق و یادمان ها بازدید کند و به نظر شخصی من زیارتگاه هویزه نیز یکی از بهترین هاست.

وی با ابراز خرسندی که راهیان نور چندسالی است در دستور کار آموزش پرورش و بسیج دانش آموزی قرار گرفته است، اظهار داشت: همه ساله از آذربایجان شرقی دانش آموزان زیادی به راهیان نور اعزام می شوند که امسال سقف اعزامی 35هزار دانش آموز است.

اشکاری ادامه داد: از این تعداد دانش آموز به علت طولانی بودن مسیر 30هزار نفر به مناطق غرب و شمالغرب و پنج هزار نفر به مناطق جنوب بوده است.

وی از مسئولانی که متولی امر راهیان نور هستند خواستار سرمایه گذاری های بیشتری در زمینه فرهنگ سازی فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس شد.

این مسئول بسیجی تاکید کرد: یکی از این نهادهای موثر در شناساندن این مناطق و سیره شهدا آموزش و پرورش است که متاسفانه کمرنگ دیده می شود و باید در مقابل تبلیغات دشمن به این امر توجه ویژه ای شود تا خدای نکرده تبلیغات دشمنان در جوانان تاثیر نداشته باشد.

آشکاری تعیین یک ساعت فرهنگی و استفاده از راویان دفاع مقدس در آن، گنجاندن وصیت نامه و زندگی نامه شهدا در کتاب های درسی دانش آموزان و برگزاری رزمایش های نمایشی مانند رزمایش آزادسازی خرمشهر از جمله راهکاری های پیشنهادی خود در خصوص آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد.

ارسال نظرات