خبرهای داغ:

مراسم تودیع و معارفه چهاردهمین فرماندار شهرستان باغملک

هفتمین جلسه شورای اداری در قالب مراسم تودیع و معارفه فرماندار باغملک با حضور جمع کثیری از مدیران شهرستانی و استانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۲۳۳۲
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸

 
در این مراسم بنا بود حیایی اهوازی فرماندار پیشین باغملک پس از ۲۰ ماه فعالیت جای خود را به سید مجید صالحی دهد.

سید مجید صالحی پیش از این فرمانداری گتوند را عهده دار بود و بخشداری مرکزی و سرپرست و معاونت فرمانداری باغملک را در کارنامه خود داشت .

این در حالی بود که از سوی مجری برنامه فرماندار جدید سید مجید سید صالحی خطاب شد و همین باعث مزاح امام جمعه باغملک گردید که گفت:  اینکه دو بار لقب سید بیان شد سیاسی بود شاید خواستند بگویند سادات دو قسمت هستند هم اسم و هم فامیلی ایشان سید دارد و شاید هم می خواستند تاکید کنند ایشان سید هستند .

امام جمعه باغملک با بیان اینکه باغملک مانند خوزستان محروم است عنوان کرد: با وجود بحران های موجود خوزستان باید دو مدیر کل بحران و همچنین کارشناس بحران داشته باشد  و از زمان حضور من در باغملک  ۷ سال می گذرد و تاکنون ۷ فرماندار معارفه شد این به معنای بحران و تزلزل مدیریتی در استان است.

 

وی از زحمات حیایی اهوازی تقدیر و برای فرماندار جدید آروزی موفقیت کرد.

 

این گلایه امام جمعه باغملک در جلسه  معارفه حیایی اهوازی نیز بیان شد و از معاون سیاسی استاندار خواست تا این نگرانی از تزلزل مدیریتی را به استاندار برساند.

 

سخنران بعدی خداداد کُرد رئیس آموزش و پرورش باغملک بود که به نمایندگی از کلیه ادارات از حیایی اهوازی فرماندار پیشین تقدیر و تشکر کرد که با حضور وی سالم ترین انتخابات برگزار شد و همیشه دغدغه رعایت قانون را داشتند.

وی همچنین فرماندار جدید را فردی آشنا به منطقه دانست که خصوصیات فرماندار قبلی را دارد.

کیانپور دادستان باغملک نیز به بیان برخی صفات و ویژگی های برجسته فرماندار پیشین پرداخت و عنوان کرد : در باغملک مدیران در حوزه های مختلف ثبات ندارند در صورتی که مدیران به آرامش مدیریتی نیاز دارند تا در پناه آن بتوانند منشاء آثار خیر باشند.

وی از حیایی اهوازی خواست اگر در استانداری سمت گرفت در کنار صالحی به حل بحران پتک کمک کند و همچنین نمره ۲۰ را به عملکرد وی داد .

عالمی نیسی سخنران  معاون استاندار مردمی بودن و دینی بودن  را دو شاخصه نظام دانست و گفت : هر مدیری باید این شاخصه ها را داشته باشد و انسان باید بداند اگرمسئولیت پذیر است و میداند آن را می تواند به سرانجام برساند تقبل کند بار مسولیت فرمانداری سخت است و آقای صالحی عملکرد موفقی در گتوند داشت.

 

نظری مسئول دفتر نماینده با بیان پیام نماینده مردم ایذه و باغملک از زحمات فرماندار پیشین تقدیر و تشکر و برای صالحی آرزوی موفقیت کرد

حیایی اهوازی فرماندار پیشین باغملک موفقیت خود را مدیون همکاری مدیران دانست و گفت : خدا راشاکرم که توانستم بر اساس تکالیف قانونی وظایفی که محول شد را انجام دهیم واگر توفیقی نصیب شد حاصل کمک ها و مساعدت های مسئولین بود .

وی افزود: در پایان از همه عزیزانی که این مدت با آنان کار کردیم در صورتی که لغزشی وجود داشته یا صدای بلندی از بنده وجود داشته حلالیت می طلبم و فرماندار جدید هم دارای تجارب و تحصیلات بالایی است و از همه می خواهم که با ایشان همکاری لازم را داشته باشند.

 

در این بین کلیپی از گزارش عملکرد فرماندار در دوره ۲۰ ماهه در شهرستان تهیه شده بود که پخش نشد و از عملکرد وی هم چیزی بیان نشد.

سخنران آخر این مراسم چهاردهمین فرماندار باغملک سید مجید صالحی بود .

صالحی   گفت: ۱۷ سال پیش در این فرمانداری بعنوان بخشدار مرکزی معارفه شدم و به مدت ۷ سال معاون و سرپرست فرمانداری مشغول به کار شدم .

وی با تشریح کارنامه سوابق خود  گفت :از این جهت که شاهد برپایی اجرای چند انتخابات و حضور در این شهرستان را داشتم خود را بومی شهرستان حساب می کنم و سوابق مطرح شده باعث افزایش تجربیات من  شد که امیدوارم در این مسئولیت تجربیات راه گشا باشد .

وی با بیان اینکه شهرستان پتانسیل ها و ظرفیت های قابل قبولی دارد گفت : نخبگان زیادی در این شهرستان وجود دارد ، از نظر گردشگری مناطق بکر و زیبای سیاحتی و زیارتی دارد ، داشتن آب و هوای خوب، داشتن زمین های حاصل خیز کشاورزی، قرار گرفتن در مسیر اصلی جاده بین استانی از مزایای این شهرستان می باشد.

صالحی دغدغه های مهم شهرستان را اینگونه تشریح کرد: اشتغال، ارتقاء سطح بهداشت، آموزشی و پرورشی، پیگیری پروژه های عمرانی و… از جمله دغدغه های این شهر است که برنامه های بلند مدت و کوتاه مدتی برای آنها داریم امیدواریم با همکاری همه مردم و مسؤلین بتوانیم به آنان برسیم و دست یاری خود را برای پیشرفت، پیشبرد اهداف شهرستان دراز می کنم .

در پایان حکم معارفه  سید مجید صالحی توسط معاون استاندار به وی اهدا و لوح تقدیرهایی از طرف شهرداری ، آموزش پرورش ، سپاه و… به حیایی اهوازی فرماندار پیشین اهدا شد.

 

صالحی پیش از این سابقه ، فرمانداری گتوند،  معاون و سرپرست فرمانداری مسجد سلیمان ، بخشدار مرکزی و بخشدار گُلگیر مسجدسلیمان ، معاون و سرپرست و بخشدار مرکزی فرمانداری باغملک، معاون فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان رامشیر، کارشناس امور شهری و روستایی و کارشناس سیاسی و انتظامی در استانداری خوزستان  را داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها