فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند از راه‌اندازی 10 کارگاه خیاطی با 200 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در امیرآباد منطقه قهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۲۳۰۸
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
سیدروح الله حسینی شاخص در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشار ه به اقدامات انجام شده در راستای اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» 200 میلیون تومان تسهیلات به منظور راه‌اندازی 10 کارگاه خیاطی در منطقه قهاوند به متقاضیان پرداخت شده است.

وی بیان داشت: از مجموع 10 کارگاه راه اندازی شده 9 کارگاه توسط برادران و یک کارگاه توسط خواهران در روستای امیرآباد اداره می شود که در مجموع اشتغال مستقیم 40 نفر را در منطقه قهاوند داشته است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند افزود: با راه اندازی این 10 کارگاه خیاطی در سطح منطقه قهاوند شاهد مهاجرت معکوس 30 نفر از اهالی منطقه بوده ایم که به منظور پیدا کردن کار راهی سایر نقاط کشور شده بودند که با پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی به منطقه برگشته و با راه اندازی کارگاه های خیاطی در کنار خانواده مشغول فعالیت شده اند.

وی خاطرنشان کرد: در اقتصاد مقاومتی باید به سمتی حرکت بکنیم که با راه اندازی کارگاه کوچک و زود بازده بتوانیم علاوه بر رفع مشکل اشتغال جوانان همه خانواده را در کار سهیم کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات