خبرهای داغ:
مسئول پایگاه بسیج دانشگاه صنعتی بیرجند:

صفر تا صد ساخت یادمان شهدای گمنام به همت گروه جهادی دانشجویی

مسئول پایگاه بسیج دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: انجام کامل ساخت یادمان برای شهدای گمنام در دانشگاه به همت گروه جهادی دانشجویی و در مدت دو هفته انجام گرفته است.
کد خبر: ۸۸۳۲۲۷۲
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲

حسن صادقی مسئول پایگاه بسیج دانشگاه صنعتی بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: انجام کامل ساخت یادمان برای شهدای گمنام در دانشگاه به همت دانشجویان و در مدت دو هفته انجام گرفته است. محل یادمان بین مسجد و کتابخانه مرکزی دانشگاه است.

وی با بیان اینکه ساخت یادمان شهدای گمنام دانشگاه صنعتی باید زودتر از این انجام می شد اما با نامه نگاری های اداری مواجه شدیم افزود: برای تسریع در انجام این کار، گروه جهادی دانشجویی شکل گرفت و تا کنون 80 درصد کار ساخت یادمان شهدای گمنام انجام شده است.

صادقی عنوان کرد: قبور شهدا نیز بتونی ساخته شده و قابل حمل با جرثقیل است که اگر در آینده خانواده شهدا شناسایی شدند و نسبت به مکان قبور ناراضی بودند؛ این قبور قابل حمل هستند و نیاز به نبش قبر نیست.

صفر تا صد ساخت یادمان شهدای گمنام به همت گروه جهادی دانشجویی 

وی خاطرنشان کرد: از برنامه های بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی برای استقبال از شهدای گمنام دانشگاه فضاسازی در دانشگاه و محوطه قبور، چاپ اطلاعیه و پخش آن در سطح شهر است.

مسئول پایگاه بسیج دانشگاه صنعتی بیرجند افزود: مراسم تشییع شهدای گمنام در بیرجند در روز پنج شنبه 12 اسفندماه جاری همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) ساعت 10 صبح از مصلای بیرجند به سمت دانشگاه ها خواهد بود.

وی ادامه داد: دو شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه صنعتی بیرجند، دو شهید در دانشکده کشاورزی دانشگاه بیرجند و دو شهید نیز در دانشگاه آزاد اسلامی فردوس به خاک سپرده می شوند.

صفر تا صد ساخت یادمان شهدای گمنام به همت گروه جهادی دانشجویی 

صادقی خاطرنشان کرد: در طول مسیر تشییع شهدا تا دانشگاه عطر افشانی ، گلباران ، مداحی و روضه خوانی داریم و با حضور پرشور دانشجویان مراسم تدفین نیز انجام می شود.

وی اضافه کرد: مراسم باشکوهی در دانشگاه صنعتی بیرجند همراه با سخنرانی، تواشیح، هم خوانی، مداحی و نماز جماعت به منظور تجدید عهد و پیمان با آرمان های شهدای دفاع مقدس خواهیم داشت.

مسئول پایگاه بسیج دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: نمایشگاه عکس راهیان نور نیز در محل یادمان شهدا برپا می شود.

 
صفر تا صد ساخت یادمان شهدای گمنام به همت گروه جهادی دانشجویی 

ارسال نظرات
پر بیننده ها