طی سال جاری انجام شد؛

اجرای 122 برنامه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در بیجار

فرمانده سپاه بیجار از اجرای 122 عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و محرومیت زدایی در طی سال 95 توسط بسیج این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۲۲۲۲
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسن عسکری شامگاه گذشته در دومین مجمع بسیج عالی شهرستان بیجار که با محوریت تجلیل از فعالین اقتصادی برگزار شد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) از تشکیل شورای اندیشه ورزی متشکل از نخبگان و صاحب نظران در اقشار مختلف بسیج ناحیه بیجار با هدف ارائه راهکار مناسب جهت رفع مشکلات شهرستان خبر داد.

وی افزود: اعضای مجمع بسیج عالی بسیج متشکل از تمامی اعضای شورای اندیشه ورز در سال دو بار تشکیل جلسه می دهند.

فرمانده سپاه بیجار با اشاره به مشکل بیکاری و نبود اشتغال به عنوان مهمترین مشکل جامعه کنونی ،گفت: برای رفع مشکل شهرستان نباید به دنبال اشتغال دولتی باشیم .

عسکری با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال دولتی برای تعداد کمی از افراد دارای سختی های خاص خود است ، مردم ما برای رفع بیکاری جوانان باید خودشان به صحنه بیایند.

وی تصریح کرد: با همفکری و داشتن برنامه ریزی مدون با کمترین سرمایه میتوان برای افراد جویای کار شغل خاصی ایجاد کرد.

فرمانده سپاه بیجار با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که اولویت مسئولان باید رفع مشکل اقتصادی مردم باشد ،گفت: در حال حاضر دشمنان با ترفندهای جدید می خواهند اولویت های اصلی جامعه ما را به نحو دیگری بازتاب دهند.

عسکری در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه های سال 95 ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار ،بیان داشت: اجرای 122 عنوان برنامه فرهنگی ،اجتماعی ، اقتصادی با محوریت بسیجیان از شاخص های اجرا شده در سال 95 است.

وی گفت: 7 مورد کمک به احداث مسجد، 14 مورد کمک به احداث سرویس های بهداشتی مساجد، 2 مورد کمک به احداث غسالخانه ،ساخت خانه عالم از برنامه های اجرا شده این ناحیه در راستای محرومیت زدایی از منطقه است.

فرمانده سپاه بیجار از اعطای یک میلیارد و 316 میلیون تومان تسهیلات اقتصادی مقاومتی به 123 متقاضی جهت ایجاد اشتغال در شهرستان بیجار توسط بسیج خبر داد.

عسکری با تاکید بر اینکه امنیت و آسایش امروز جامعه اسلامی مرهون فداکاری و رشادت شهیدان در طول هشت سال دفاع مقدس است ، از برگزاری 52 یادواره شهدا در طی سال 95 در سطح شهرستان بیجار خبر داد.

این مسئول در پایان ضمن اشاره به راه اندازی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سال 95 در شهرستان بیجار ،یادآور شد: در سال 96 به همت جهادگران بسیجی قرارگاه پیشرفت و آبادانی شاهد یک جهش همه جانبه در 40 روستای شهرستان بیجار خواهیم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار