استاد رحیم پورازغدی در گفتگو با «بسیج» خواستار شد
حیدررحیم پور ازغدی گفت: "کشاورزان تا می‎توانند گندم بکارند "زیرا ممکن است در آینده دشمن گندمی به ما نفروشد. رهبری هم همین فرمان را تایید و به همه کشور ابلاغ کردند.
کد خبر: ۸۸۳۲۱۱۵
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱

استاد حیدر رحیم پور نویسنده منتقد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: آنگاه که انقلاب  چهره خود را نشان میداد روزی رهبر معظم در صحن امام سخنرانی میکردند من و یکی از دوستانم مرحوم سرشته دار در پناه تریبون نشسته و مامور بودیم خبرهای لحظه به لحظه را به عرض شان برسانیم.

وی گفت: در چنین  لحظه ای، مرحوم سر شته دار  نامه ای به دستم داد که آقا فرمان دهند کشاورزان تا میتوانند گندم بکارند زیرا ممکن است آینده دشمن  گندمی به ما نفروشد و من نامه را روی میز آقا گذاشتم و رهبری معظم گزارش را به وجه نیکویی صادر کردند و همین فرمان را تایید و به همه کشور ابلاغ کردند.

    وی تصریح کرد: دشمن با صدور این حکم  ارزنده کشاورزان ساده دل و فقیر را وا می داشت به بهانه کشت دیم به شیب ها رفته و مراتع بسیاری را با شیار نابود کنند و  زمین های کشت را بسازند که با باران خاکهای سطحی شسته شد و زمین برای همیشه به صورت بیابان  لم یزرعی درآمد و اصلاح این زمینها به سادگی  میسر نیست.

این نویسنده منتقد اذعان داشت: جوانان خامی را هم به تخریب باغات و فرهنگ باغداری فرستاد که اگر آن باغ ها میماند هر لحظه میوه فراوان تر و بها میوه مرغوب ارزان تر و صادرات  میوه های بی رقیب ما جهانگیر شد.

ارسال نظرات