خبرهای داغ:
شهردار منطقه 5 تبریز از خدمات‌رسانی 25 بوستان محلی به مسافران نوروزی تا 15 فروردین ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۲۱۰۶
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5، یعقوب هوشیار گفت: پارک های سطح حوزه به امکانات و مبلمان شهری مجهز هستند و کمبود های لازم نیزمرتفع می شود.

وی افزود: اکیپ های خدمات شهری بصورت ضربتی در معابر سطح حوزه لکه گیری آسفالت را جزو برنامه های کاری خود قرارداده اند که تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

شهردار منطقه 5 تبریز تجلیل از نخستین مسافر ورودی به شهر پس از تحویل سال جدید را از دیگر برنامه ها برشمرد.

هوشیار خاطرنشان کرد: توزیع بسته های فرهنگی از دیگر اقدامات این منطقه برای استقبال از مسافران نوروزی است و انتظار می رود با تعامل معاونت های ادای و مالی، فنی و عمرانی و خدمات شهری برنامه های مصوب و تعیین شده جهت استقبال از بهار به خوبی برگزار شود.

وی همچنین گفت: با اجرای طرح های خدمات محله ای، گلکاری، رنگ آمیزی و پاکسازی جداول، رفت و روب محلات و ارائه خدمات فرهنگی با استقرار کمپ های گردشگری نوروزی متفاوت برای هزاران میهمان به یادگار می گذاریم.

شهردار منطقه پنج در پایان با اشاره به شرایط جغرافیایی منطقه یادآور شد: به علت قرار گرفتن مهم ترین ورودی کلانشهر تبریز در حوزه استحفاظی این منطقه و ورود درصد بیشتری از مسافرین از مسیر جاده تهران، همچون سال های گذشته در این مسیر کمپ های گردشگری،کارواش رایگان و خدمات رفاهی لازم به گردشگران ارائه خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها