خبرهای داغ:
یک برادر شهید از شهرستان سرایان گفت: استاندار خراسان جنوبی سیاسی بازی پیشه خود ساخته و بهتر است خدمت بیشتر را در محرومیت زدایی در دستور کار خود قرار دهد.
کد خبر: ۸۸۳۲۰۸۹
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
محمد سیفی برادر شهید از شهرستان سرایان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: باتوجه به نزدیک شدن انتخابات رئیس جمهوری،  استاندار خراسان جنوبی بازیهای سیاسی را در دستور کار خود قرار داده است و هر بار با گفتن سخنانی نسنجیده دل مادران شهید را به درد می آورد.
 
وی افزود: مردم ولایی و همیشه در صحنه استان خراسان جنوبی لایق این چنین مسئول بی تدبیر نمی باشند و ما از وی درخواست می کنیم که با استعفاء خود استان را رها نماید تا وزیر محترم کشور نسبت به تعیین یک نیروی انقلابی از چهره های شاخص بومی استان اقدام نماید.
 
این برادر شهید اظهارکرد: این اجتماعات عظیمی که در سراسر استان برگزار می شود فقط بخاطر سخنان استاندار در خصوص رقص بین زن و مرد نیست گرچه آن هم درجای خودش منکر محسوب می گردد و اولین اقدام  استاندار تخریب جایگاه یادواره های شهداء بودکه وی با بیان نسنجیده عنوان کردکه یادواره شهداء خروجی ندارد.
 
سیفی گفت: باید مسئولین و استاندار اشتباهاتشان را بپذیرند و بدانند که صندلی خود را روی خون شهدا گذاشته اند و به ترویج بپردازند و یادواره شهدا را تخریب نمایند.
 
این برادر شهید که خود نیز از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می باشد بیان داشت: این کشور پهناور در میان آتش اطرافش از امنیت کامل برخوردار است و این امنیت مرهون فداکاری نیروهای مسلح که جان خود را کف دستشان گذاشته اند و حافط مرزها و ارزش  ها شده اند.
 
وی یادآور شد: آیا یک مسول فهیم باید  آنقدر جو زده شود که عنوان کند اماکن چکاره است که پادگان کرده استان را کرده است و اینگونه تلاش های نیروی انتظامی را زیر سئوال می برد.
 
سیفی بیان داشت: حتی به کارکنان خود هم رحم نکرد و در اول کار خود تمام فرمانداران را با یک پیامک عزل میکند و سرگردان میگذارد .
 
این برادر شهید خاطرنشان کرد: آیا مردم شهید داده و انقلاب خراسان جنوبی مستحق اینچنین استانداری هستند که نه تنها تا کنون گره ای باز نکرده بلکه هر ماه میانگین یک حاشیه درست میکند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها